• Cineline

Inget syntes på VUL...

Var på VUL idag 5+6 pga rödbruna blödningar förra veckan, men hon kunde inte se något embryo. Allt annat såg normalt ut. Hinnsäcken var så stor som den skulle vara i den här veckan, och hon tyckte inte att det var ovanligt att man inte såg något embryo så här tidigt. Har haft en ofostrig graviditet så jag blev så klart orolig.

Någon här som varit på VUL i samma vecka och inte sett något embryo?

• Svar på tråden Inget syntes på VUL...
  • Älskade Jordbarn

Jag gjorde vul förra veckan i 6+6 och då såg dom inget embryo heller men säcken var så stor som den skulle vara i 6+6.
    Ska in igen på torsdag.

• Älskade Jordbarn

Glömde skriva att jag är i 8+0 idag

• Cineline

Oj, lever tråden fortfarande?! För oss gick det tyvärr inte bra den här gången heller. Det blev missfall nummer 5 och jag skrapades 30 oktober. Idag kom äntligen min mens tillbaka. Vet inte än om vi orkar försöka igen.

• xenaa

jag gjorde oxå i v 6. pga bruna flytningar och de såg heller inget foster men såg hinnsäck fick komma tillbax igen kommer inte ihåg när men kanske en och en halv vecka senare så såg man ett hjärta picka så.. hoppas att det går bra för dig.. kramar

R.E.S.P.E.K.T
  • xenaa

oj såg nu att det var länge sen detta sorry... lycka till senare får jag säga då -..

R.E.S.P.E.K.T
  • Älskade Jordbarn

jupp här fanns iget av de i 7+? med förra tösen och hon föddes frisk i 42+0

• Nette

samma här! hon som inte syntes är två år nu

• Snart3barn

varför syns inte fostersäcken, har läst många inlägg där dom bara har sett gulsäcken.
    Älskade Jordbarn - Nette blev ni flyttade tillbaka när dom inte hittade nåt eller varför hittade dom inget.

Svar på tråden Inget syntes på VUL...