• Cineline

Inget syntes på VUL...

Var på VUL idag 5+6 pga rödbruna blödningar förra veckan, men hon kunde inte se något embryo. Allt annat såg normalt ut. Hinnsäcken var så stor som den skulle vara i den här veckan, och hon tyckte inte att det var ovanligt att man inte såg något embryo så här tidigt. Har haft en ofostrig graviditet så jag blev så klart orolig.

Någon här som varit på VUL i samma vecka och inte sett något embryo?

• Svar på tråden Inget syntes på VUL...
  • Älskade Jordbarn

Vet inte riktigt vad du menar med flyttad bakåt. (msms)
    Men när jag väntade henne så blöde ja ganska mycke dom första månaderna och vi gjorde ju vul flera gåger per månad och tester så allt gick som det skulle.
    Jag har aldrig varit den frågsamma typen så jag vet inte allt för mycket omvad som hände i början av graviditeten.
    Men jag är gravid igen nu i 8+1 och jag gjorde ett vul i 6+6 nu.och det syntes bara en fostersäck då ingn gulsäck eller knodd.
    skall in på vul morgon igen.

• Älskade Jordbarn

Vet inte riktigt vad du menar med flyttad bakåt. (msms)
    Men när jag väntade henne så blöde ja ganska mycke dom första månaderna och vi gjorde ju vul flera gåger per månad och tester så allt gick som det skulle.
    Jag har aldrig varit den frågsamma typen så jag vet inte allt för mycket omvad som hände i början av graviditeten.
    Men jag är gravid igen nu i 8+1 och jag gjorde ett vul i 6+6 nu.och det syntes bara en fostersäck då ingn gulsäck eller knodd.
    skall in på vul morgon igen.

• Älskade Jordbarn

hoppsan råkade trycka två gånger. :)

• Snart3barn

förra graviditeten du hade så gjorde du ett vul i 7+?, var du i v 7 eller flyttade bm dig till ex 6+0. för 7+? borde man ju se nåt.

• Älskade Jordbarn

Nej honn beräknade att jag var i 7+

• Karin80

Jag gjorde ett vul igår är i vecka 8+5, och där såg vi både fostersäcken och gulesäcken och ett litet hjärta som slog! Det var häftigt!

• Nette

dom flyttade inte mitt BF datum! dom sa att man ser olika helt enkelt. beroende på bukfett, årgång på UL maskinen, Hur "djupt" det ligger osv.....

msms: beklagar. Kram / Nette

• Älskade Jordbarn

Mitt datum idag på vul flyttades från den 17 till den 20 men dom sa oxå att vid orginal ul i v 17-19 så kunsde det vara den 17 igen så det berodde helt på som (nette) sa vem som kolla, hur gammla maskinerna var och så vidare

Svar på tråden Inget syntes på VUL...