Fler som bygger hus?
Här är en till som bygger hus för fullt. :)
Ett modulenthus modell viken!
Vi flyttar in den 28 nov
Här är en till som bygger hus för fullt. :)
Ett modulenthus modell viken!
Vi flyttar in den 28 nov
Tackar... Vi e hel nöjda med valet.
Missboss: Vi ska ha öppet upp i nock på ovanvåningen i själva allrummet. men i sovrummen ska det vara standard. Det kommer bli mycket öppna ytor och mycket fönster i huset. . Har ändrat hur mycke som helst i planlösningen
När flyttar ni in?
Johannah: Vilken modell tittade ni på?
Missboss: Det kommer gå snabbt! Är det ett lösvirkeshus ni bygger eller? Var inne och tittade på dina bilder. Såg jättefint ut!
Tomten kostade 250.000. Ovanvåningen är isloerad och klar så det e bara att sätta gips och resa väggar. Min sambos pappa har en byggfirma så vi kommer rätt billigt undan med det. Och sambon jobbar som säljare för golv och tapeter.
johanna: Ja då förstår jag att det blir dyrare. vår tomt e helt klar. Plus att dom har bara kört undan matjorden så när det e dags att plantera gräs så att är det bara att köra fram den på tomten. Nu ligger det en stor vall bakom huset. Mend et får vi leva med i ett halvår. Kan ju ändå inte göra så mycket åt trädgården detta halvåret som kommer.
Vi bygger i hässleholm. Både jag och min sambo är här ifrån. Nu bor vi en liten by 1 mil utanför. I en marklägenhet. Vi har bra boende idag så vi har kunnat leta hus i lugn och ro. Var ska ni byga nånstans?
Var ett tag sen jag var här nu!! Verkar som det hänt mycket med allas byggen. KUL! PÅ måndag börjar dom sätta vårt hus. Kan inte fatta att det e så nära...
Miss boss: Då får vi hålla tummarna att plattan torkar snabbt
Man kan inte riktigt fatta det... Så nu börjar det bli dags att packa och städa... Det e väl så där kul ![]()