-
Ringde och anmälde i augusti att jag ville ha en offert på vad det kostar att få in fast telefoni i huset. Jag har fortfarande inte fått någon offert och de la upp en ny anmälan 22 november och senast den 28/12 skall jag ha fått offerten. Jag är så förbannad och less på det där j**la bolaget. Önskar att det fanns någon annan än de som kunde tillhanda hålla ledningen.
-
after eight: Tack för tipset, ska kolla upp det till veckan
-
adelianea: Bäst att du koller med försäljaren av huset gällande dina funderingar.
-
Var och kikade på huset i lördags och de har tapetserat sonens rum, gästrummet och köket. Tror att det var i veckan som de skulle börja med badrummen
-
Nu är det riktigt roligt att åka ut till huset
Alla rum utom hallen är tapetserade, de har börjat med badrummen och tvättstugan. Köket kom idag oxå så får se när de börjar att montera det. Nu är det bara 1 månad kvar tills vi flyttar
-
Ja, då var det färdigtapetserat i huset nu då. Sen har de börjat med tätskikten på toaletten så de bör väl kakla där till veckan.
Är inte 100 på att det blev rätt val av tapet till hallen
Måste nog se den lite mer och känna efter.. 
-
Nu händer det ju mycket för alla
Vi ska på banken idag och prata om lånen. Hur vi ska lägga upp dem osv så det är på sluttampen nu. Ska kika in i huset på vägen till banken, tror iofs inte att det hänt så mkt. Ev, så har de kanske börjat kakla badrummen. De ska ju vara klara på fredag nästa vecka. Sen veckan efter nyår har vi förbesiktning och slutbesiktningen är den 10 januari. Hjälp, vi har ju huset snart
-
Telia eländet skall ha 15 000 kr för att koppla in telefon. Anslutningspunkten är ungefär 10 meter från huset
Ska kolla med glocalnet
-
solrosen83: Ja, det blir alltid dyrare än kalkylen. Innan vi bestämde oss så tog jag in kalkyl från ca 10 olika husföretag och jag räknade kallt med mellan 200 000- 400 000 kr dyrare än deras kalkyler.
-
Älvira: Jodå, det finns alltid avundsjuka människor TYVÄRR!!! Men det är ju deras problem ser jag det som. Vi har drabbats av det på nära håll men jag rycker på axlarna åt det