• glasbubblan

Barn till adopterade från indien 2

Hej!

Har du barn och är adopterad från Indien?
    Har du barn tillsammans med någon som är adopterad från Indien?

Oavsett vilket så har ditt barn ett uppsättning indiska gener, och det är den minsta gemensamma nämnaren i vår opretentiösa tråd där vi byter tips och idéer och älskar eller hatar Indien!

Välkommen!

Länk till förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-152/m10295174.html

• Svar på tråden Barn till adopterade från indien 2
  • glasbubblan

ser att jag skrivit Indien med litet i i rubriken. Shame on me.

• anden 2006

reb80, min sambo kom hit 1976 och var då drygt två år. Han firade nyligen 30 år i Sverige.

Ja, då blir det spännande att se om vår dotter mörknar eller fortsätter att vara ljus. Vi (och de flesta andra "åhh, vad ljus hon är") trodde nog att hon skulle vara mörkare från början. Ögonen är iallafall nästan så mörka som de kan bli redan. Och håret är ganska mörkt. Kul att det kan bli så olika!

Rasism är förfärligt! Hoppas verkligen att våra barn slipper träffa på dessa trista människor som inte förstår vad de går miste om.

• Neah

Hejhej!

Nu har jag också hittat hit! Kul med en ny tråd, tack Glasbubblan!

• Destined star

hej tjejer.... hur mås det??? livet e inte alltid så lätt har ja juh konstaterat o har lite jobbigt därav min frånvaro....

DDet e en del från poona i alla fall ser jag....

• anden 2006

Destined star: Är du från Poona?

• sillu71

Hej
    Jag är adopterad från Indien, är 35 år och har 2 barn.
    Jag bor i utkanten av Gbg och skulle tycka det var görkul
    att höras av!
    **Nita**

• after eight

Halloj! Råkade hitta den här tråden. Min man är adopterad från Indien och tillsammans har vi en liten Isabel. Eller ja, hon är inte så liten längre, hon fyller två i januari.

Jobbar på syskon till ♥Isabel♥
  • glasbubblan

Hej after eight! Varifrån kommer din man?

Svar på tråden Barn till adopterade från indien 2