• Twid

lager157?

hejhej!

tänkte bara kolla läget med er om ni tycker att det är värt en resa dit? har 18 mil att åka så det känns inte så kul om det verkligen inte är så mycket som folk har sagt..

har ni några tips på vad man ska passa på att köpa när man är där!?

men nu till frågan är det värt att åka 18 mil dit!?

Mvh//Therese

• Svar på tråden lager157?
  • idipp

Inte samma byggnad men ett stenkast därifrån. Kompisar har köpt en hel del Bondelid baby. Finns söta små bodys & mössor vet jag.

• Tjohooj

Dom har även en hel del dieselkläder till barnen med fast nu är det 2 veckor sedan jag var där så nu vet jag inte om det finns så mycket kvar. Som sagt det är väldigt olika,men jag har alltid hittat massa fint till mina barn typ bondelidjeans,jacka,väst,tröjor,paul frank tröjor mm. Så om det är till barn du ska köpa så tycker jag du ska åka men om det är till dig så vet jag inte. Min kompis var där i söndags och hon sa att det var jättedåligt,hon hittade inget till sig själv..
    Men det är ju alltid kul att åka ut på ett litet äventyr med familjen

• Ekstam

Jag brukar hadla kläder på lager 157, bor bara 3-4 mil därifrån och jag kommer alltid därifrån med massor av kläder!

Till barn: Pour jenas, nudie, bondelid, nike, diesel, tommy hilfiger, Molo mm Skor av märkena, treton, goretex,nike mm Ja det finns massor!!

Och lika mycket till vuxna, det är absolut värt ett besök om man är intresserad av märkeskläder! Ett tips kika in på frabriksbutiken när ni ändå är där! Bra märkes porslin och glas.

• Twid

oj!! blir ju värsta sugen på att åka nuuU!! låter ju helt super i mina öron! sen är det väll billigare där? jämfört i vanliga butiker? igentligen spelar det ingen roll men det är ju alltid trevligt att få mer för pengarna!!

i första hand är det till Novalee! men jag skulle inte dö av lite nya kläder:P och inte Jens häller!! finns det mycke herr kläder?

heheh värsta va jag var fråg vis idag!! men den som inte frågar får inget veta!!

• Ekstam

jodå det finns minst lika mycket herr kläder som dam!! Jättemycket!! ca halvapriset mot affärerna på både barn dam o herr! mitt tips -åkt dit!

• Twid
    Ekstam skrev 2006-10-23 22:52:31 följande:
    jodå det finns minst lika mycket herr kläder som dam!! Jättemycket!! ca halvapriset mot affärerna på både barn dam o herr! mitt tips -åkt dit!
    ohh!! det ska jag verkligen!! lätt man känar igen soppan!! haha!! hoppas att vi kommer iväg på fredag!! och att det inte är allt för mycket folk!!

uhhh, kan knappt vänta!
  • Jenny 1978

Titta på mina bilder under shopping. Har lite från Lager157 där !!!

• Twid
    Jenny 1978 skrev 2006-10-23 23:09:56 följande:
    Titta på mina bilder under shopping. Har lite från Lager157 där !!!
    super coola kläder från bondelid jue! måste dit!!
  • Jenny 1978

Aspen kläderna är oxå därifrån

• Twid
    Jenny 1978 skrev 2006-10-23 23:22:12 följande:
    Aspen kläderna är oxå därifrån
    okej!! ännu en anledning att åka dit!! låter som ett paradis!;)
Svar på tråden lager157?