• Twid

lager157?

hejhej!

tänkte bara kolla läget med er om ni tycker att det är värt en resa dit? har 18 mil att åka så det känns inte så kul om det verkligen inte är så mycket som folk har sagt..

har ni några tips på vad man ska passa på att köpa när man är där!?

men nu till frågan är det värt att åka 18 mil dit!?

Mvh//Therese

• Svar på tråden lager157?
  • Rebekah84

vart ligger lager 157?

• Vannis

Utanför Ulricehamn i Gällstad tror kjag det heter

• ängeln83

Svårt att svara på.
    Tycker att sortimentet varierar jätte mycket på lager 157.
    Vissa gånger jag har varit där så har jag hittat jätte mycket, och andra gånger har jag åkt därifrån tomhänt.

Så om du lyckas tajma in rätt tid så kan det bli riktigt mycket handlat.

• CarlHugo

jeans
    ibland är det kanonbra, ibland katastrof..Beror helt på vad de fått in den dag man är där

• Vannis

Om det är det som jag tänker på såklart...

Vi var där i somras och det fanns mängder med märkesjeans för typ halva priset, och massor av annat också. Jag köper inte mycket märkeskläder annars, det blir mest jeansen som jag köper märkes, men om man gillar såna kläder så är det en superaffär!!!!! Och det finns massor av andra outletbutiker runt omkring.

• Twid

okej! är själv lite av en märkes nörd:P men jag älskar verkligen kvalite och design.. vad det än gäller..

men tycker ni att vi ska chansa och åka dit!? vi har ju lixom en liten bebis oxå..blir kanske krångligt att ha barnvagnen? det var lättare att planera innan man fick bebis!!

• idipp

Är verkligen varierat utbud, nån gång har vi hittat en hel del grejjer å nu sist bara ett par skor till sambon! Finns lager 157 Barn oxå, där har de visst en del. (inte varit där själv) Kollat hemsidan, kanske finns det nån info över sortimentet där??

• Twid
    idipp skrev 2006-10-23 19:38:09 följande:
    Är verkligen varierat utbud, nån gång har vi hittat en hel del grejjer å nu sist bara ett par skor till sambon! Finns lager 157 Barn oxå, där har de visst en del. (inte varit där själv) Kollat hemsidan, kanske finns det nån info över sortimentet där??
    jag har kollat på hemsidan men tycker inte att infon var så grymm direkt! '
    ärm verkligen intresserad av deras barn sortiment..ligger inte det i samma byggnad?

vet att dom ibland har bondelid barnkläder!! det är nog dom jag är mest nyfiken på!!hoppas verkligen att dom finns när vi är där! tänkte nog åka på fredag om vi åker.
Svar på tråden lager157?