• Twid

lager157?

hejhej!

tänkte bara kolla läget med er om ni tycker att det är värt en resa dit? har 18 mil att åka så det känns inte så kul om det verkligen inte är så mycket som folk har sagt..

har ni några tips på vad man ska passa på att köpa när man är där!?

men nu till frågan är det värt att åka 18 mil dit!?

Mvh//Therese

• Svar på tråden lager157?
  • AsfaltsBlomma

Twid:Vi funderar också på att åka dit. På lördag blir det nog isf. Om Ni åker dit på fredag så skriv gärna här om där fanns mycket roligt och om det är värt att åka!

• Diamond

var på lager för ett par månader sen.... vi har 27 mil eller nåt sånt dit o tyckte det var värt det!
    Fanns ju många andra billiga affärer oxå runt  omkring och lager 157 barn va ju super bra.... o för vuxna sådär tyckte jag!
    Blir ju alltid mer till barnen .
    Har oxå lite bilder i mitt galleri....
    skriv gärna igen när/om du varit där ... nyfiken på om dom har mycke fint nu...

• AsfaltsBlomma

Vi var där för en vecka sen och jag blev besviken. Har läst så mycket bra om Lager 157 så förväntningarna var höga. Bland barnkläderna upp till stl 80 så var det väldigt utgallrat. Tyckte sortimentet överhuvudtaget var ganska litet och det var bara små storlekar kvar. Nästan bara stl 50 & 60 kvar.

Jag kommer inte åka dit fler gånger om det inte är så att vi har vägarna förbi.

• Miss USA

Men Gällstad är så mycket mer än Lger 157 ! Det finns en massa roliga affärer, barnkläder, inredning, ittallautförsäljning, jeans, vuxenkläder, skor, strumpor, Sagaform you name it.
    Så det är värt ett besök tycker jag.
    Missa inte Bolagret och hemma hos haglund om ni gillar inredning och italla/höganäs utförsäljningen. Kanonbra !

• Flizan30

Åhh vad jag också blir sugen p att åka! Någon som vet hur lång tid det frn Göteborg på ett ungefär?

• Jiie

Det tar en jävla tid från Göteborg, för mest ingenting. Du kan lika gärna åka till Ullared. Jag kom därifrån med en flaska schampo o balsam o ett par trosor.
    Om du är inte drar en 38/40 MAX så kan du stanna hemma...

• Flizan30

Jie: Ullared har jag redan varit på och handlat julklappar. Kläderna där är jag inte så förtjust i. Men hur lång tid på ett ungefär? Tar det 4 h s är det ju inte värt..

• BlygTjej

Vart ligger detta för nånstans?

BF ---> 75 dagar kvar!
  • Flizan30

Oj då! Det var ju en bra bit att åka! Kanske värt att åka dit men då får man ju samla ihop lite pengar först så att man har råd att storhandla: är framförallt ute efter barnkläder. Men skulle jag få tag p jeans till mig själv så blir det en bonus

• MammaHappy

Jag bor i Gällstad å jag var där senast idag.
    Var rätt så utplockat bland barnkläderna upp till stl 80. Men som sagt de får ju in nya kläder osv hela tiden.
    Ett tips är att gå in på deras hemsida å anmäla att man vill ha nyhetsbrevet. Då får man mail när dom har fått in nya grejer. Så kan man ju planera sin resa dit efter när dom har fått in mycket nytt.

Svar på tråden lager157?