Partnerbyte
Min kille vill testa att ha sex med andra par.
Och prova partnerbyte.
Men jag är tveksam, men trots allt nyfiken.
Någon som testat detta.
Positiva och negativa erfarenheter?
Min kille vill testa att ha sex med andra par.
Och prova partnerbyte.
Men jag är tveksam, men trots allt nyfiken.
Någon som testat detta.
Positiva och negativa erfarenheter?
jag skulle aldrig själv tänka mig att göra ett byte. jag skulle inte vilja ha sex med någon annan + att jag skulle bli sjukt avis på att min kille låg och pumpa på någon annan.
no way!
jag förstår inte varför man är för det överhuvudtaget...?
aldrig i livet.
Jag skulle hugt snoppen av min man AJ
Haha men nu frågade hon ju efter dom med faktiska erfarenheter. Inte vad ni utan erfarenheter tycker
Jag tycker det är okej om man verkligen litar på varandra och känner sig sugna på att prova någon annan. Har du frågat honom varför han vill byta? Kan han tänka sig alla fyra samtidigt också eller? Det tycker jag är skojigare. Partnerbyte i sig ger ju inte alltid något. I alla fall inte för mig för jag måste faktiskt ha känslor för den personen jag ska vara med. Om det inte är så att min partner är med mig med någon annan.
Om min partner hade frågat så hade jag nog trott och tänkt att det måste vara för att han inte vill vara med mig. eller för att jag är kass i sängen. eller att han inga känslor har kvar. eller nått i den stilen.
om man byter eller har me nån annan kan jag tänka att förhållandet utspelar sig mer på sex än kännslor..?
Vi är väldigt kära i varann och anledningen är att vi vill hitta nya saker med vårt sexliv.
Partnerbytet skulle ske i samma rum kille-tjej kanske tjej-tjej
jag är lite nyfiken på det.
Men inte kille-kille
Kanske låter det helknäppt, men visst känns det lite spännande.
Så jag skulle vilja höra av andra hur de upplevt det.
Ska man testa så ska man vara helt säker på varandra, och veta varför man gör det.
Klart det kan vara spännande om bägge vill samma sak då är det inget fel på att prova. Skulle det inte sen kännas rätt för dig, eller honom så får ni ju sluta innan ni gått för långt.
(now way)
Nu handlade inte tråden om din osäkerhet utan om att TS eftersökte personer med erfarenhet på området...
Förlåt alla att ja lade mig i tråden, har varken erfarenhet eller annat... hoppar ut igen och håller klaffen istället... *swisch*
TS: ursäkta mig om jag skriver det,men kan du vara lite klok o lägga av med va du o din partner tänker göra!alltså tänk lite!,har du inget värde?om man gör som du gör att låta din partner ligga med nån annan o att du ligger med nån annan så e man enligt mig e värdelös,om du o din partner inte passar varandra så kan ni skilja er o hitta nån annan sen som passar er!men att gör partnerbyte?enligt mig e helt OMORALISKT .Skärp er lite grannd människor!
Har en arbetskompis som tillsammans med sin man var swingers... de gillade det och rekommenderade det, ska enligt dom göra förhållandet starkare och bättre sexuellt...
Det är väldigt mycket upp till personen om det ska fungera.