• Anonym (tvekar)

Partnerbyte

Min kille vill testa att ha sex med andra par.
    Och prova partnerbyte.
    Men jag är tveksam, men trots allt nyfiken.
    Någon som testat detta.
    Positiva och negativa erfarenheter?

• Svar på tråden Partnerbyte
  • Anonym (Evina)

MEN skärp er och håll er till ÄMNET!!!!!!!

• Clobberella

Har man ett stabilt förhållande utan svartsjuka, och är överens, så kan det säkert funka med partnerbyte. Men det kan ju vara bra att ha en plan för hur man ska hantera eventuell svartsjuka som uppstår.

Har inte själv provat, men tycker folk får göra vad de vill, så länge alla inblandade är med på det, det inte är olagligt och ingen tar skada av det.

• Anonym

Har fan kan ett forhallande bli STARKARE av att knulla andra framfor den andra?????????!!!!!!!!! :-O Forklara det for mig ar ni snalla.

• Anonym

Jag kan verkligen inte förstå hur ni kan sitta här och bara spy ut galla över TS och över alla andra som faktiskt tycker det är kul med partnerbyte. Om ni vill diskutera hur fel det är med partnerbyte, STARTA EN EGEN TRÅD!!!
    Men det såklart, ni är ju anonyma så ni tror att ni sitter säkert för det. TS vill höra andras erfarenheter kring detta. INTE att ni tycker det är fel och fult osv. Försvinn från tråden om ni inte vill diskutera ämnet och lämna ämnet till oss som faktiskt vill.

• Tonx

Men vad! :-O

TS; Om du är nyfiken på det här så tycker jag att det första och viktigaste är att ni pratar om det och känner er säkra på varandra så att eventuell svartsjuka inte uppstår!
    Jag och min partner är i samma tankar, och vi ska minsann leva upp till dem senare, just nu är det uteslutet, då jag är gravid.

Ni andra; Våga inte ens påstå att man inte älskar sin partner om man vill ha andra med i sängen!

• Häxan Jia

Ni anonyma som sitter här i tråden och bara fördömmer och har er..

Det är skillnad på sex och kärlek! Vissa köper en dildo för att pigga upp sex livet, eller en lösvagina, kulor, oljor och andra tips och trix.... sen finns det några som piffar upp sitt kärleks liv genom tex partnerbyte, gruppsex, trekanter och annat..

Om ni ändå inte tycker om det, om ni ändå inte kan förstå det, så knip igen då...

Ingen bad om er ursäkt, ingen bad om ert fördömande och absolut ingen vad jag kan se bad er om åsikter...

• Anonym (tvekar)

Ler lite...
    Jag hade nästan räknat med moraltanterna ovanför
    Lätt att döma och vara hatisk, men don't knock it til you've tried it!

• Häxan Jia

hehe ja kan förstå det...

Men det är ändå tröttsamt med alla som fördömer och har så svårt att acceptera att vi människor är olika, för att inte tala om bristen på tolerans inför alla olikheter.. Det stör mig enormt..

Jag är själv inte intresserad av partnerbyte, det betyder ju inte att jag inte kan vara intresserad av att läsa om det..

OCH det betyder verkligen inte att jag måste gömma mig som anonym och gasta högt och lågt om min egen moral och etik...

Moral och etik är något som varje individ har en igen, precis som med begreppet normal.. Man utgår ju alltid ifrån sig själv och sina egna erfarenheter när man beskriver just dessa saker..

• Häxan Jia

Egen skulle de stå inte igen... *sorry*

• Master J

träffade med en tidigare partner ett par där avsikten var just partnerbyte. Insåg dock det vansinniga med just detta par.
    Paret i fråga bestod av en mycket sexig/läcker tjej en riktig whoow, som med sig hade dragit en karl. Han starkt överviktig, med ett språkbruk under bältet mm. Jag insåg att jag mycket väl kunde ha sex med hans tjej, men skulle inte alls tycka det var ok om min tjej skulle tvingas ha sex med denne man. Leken avstyrdes därför på ett tidigt stadie.
    En tid senare gjordes ett nytt försök där attraktionen gällde alla inblandade och det funkade riktigt bra och gav en mänd nya erfarenheter.... ler

• Anonym (Mysigt)

Vi har haft partnerbyte och dte var det häftigaste vi varit med om. Förra helgen hade vi med en extra tjej för 3 kant och är inget någon av oss ångrar

• Anonym (tvekar)

Vill förklara varför jag själv väljer att vara anonym.
    Vill slippa att ovan moraltanter bombaderar min sida med massa påhopp.

Det är enda anledningen, privat vet min omgivning vad jag funderar på att göra.

Svar på tråden Partnerbyte