• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • bebba

Cissi är kass kass kass!

Felicia var grymmare än någonsin o Erik? Ojojoj, brabrabra!

Dom körde verkligen spellistan från topp till botten.

• Cajsan

Expressen kanske stämmer bättre?
    Vem var bäst i kväll?
    Felicia (19 %)
    Erik (39 %)
    Danny (6 %)
    Markus (23 %)
    Cissi (6 %)
    Johan (5 %)

• bebba

Felicia (15.9 %) Erik (49.3 %) Danny (4.5 %) Markus (21.1 %) Cissi (3.8 %) Johan (5.4 %)

• Ireth of Dorthonion

Hoppas det står mellan Cissi och Johan idag, de var lika dåliga båda två. Och Cissi såg verkligen livrädd ut. När hon sjöng sa jag till min sambo att det såg ut som en skolflicka som blivit tvingad att uppträda, och det juryn sa stämde verkligen.

Åter igen: HEJA MARKUS....även om jag måste medge att jag tyckte Felicia var bäst ikväll! Tror det kommer stå mellan dessa två i finalen faktiskt. Vad tror ni andra??

• sanneb

huh
    nu har jag ätit upp alla nötter och allt godis vi köpt hem ifall det skulle komma några halloweenare.. hoppas de inte ringer på dörren imorgon bitti ;(

• madde84b

Felicia tycker jag är sååå äckligt tråkig, hon gör till och med en så fin låt till något grått och trist! Så hon tycker jag ska åka ut, även fast hon sångmässigt är bättre än Johan och Cissi. Var bara tvungen att klaga lite

• Mysgos
    sanneb skrev 2006-11-03 21:57:54 följande:
    huh nu har jag ätit upp alla nötter och allt godis vi köpt hem ifall det skulle komma några halloweenare.. hoppas de inte ringer på dörren imorgon bitti ;(
    De spökade väl i tisdags? Det var ju då det var den riktiga halloween dagen. Vi hade flera stycken här då...
    ?*`?-» ?*`?-» Ruvardag 9 ?*`?-» ?*`?-»