• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mysgos

åååååååå vad segt det är med den här lååååånga pausen mellan programmet och omröstningen. blir tokig!!!

?*`?-» ?*`?-» Ruvardag 9 ?*`?-» ?*`?-»
  • sanneb

mmm så segt
    och jag är så sömnig
    men vill inte missa röstningen

• Cajsan

Mysgos: Håller med..... men snart börjar det va?

• AW76

Johan - vilket skämt! Han måste ut nu! Men det går lika bra med Cissi.

En sak har jag tänkt på: juryn är alltid stenhårda mot Johan (med all rätt!) men inte alls lika hårda mot Cissi. Där lindar de in kritiken. Varför är hon så poppis hos juryn?? Fattar verkligen inte!

• Status Mamma

Har ni märkt att sidan är flyttad från medlemsgrupper till Allmänna? Jag la ju in den på "fel" ställe ju. Men nu är den på rätt plats

• Mysgos

åååå är Tone tillbaks i väder rutan. Är hon förlåten nu!!??
    knäpp chef...

• Ireth of Dorthonion

Ja det hade vart mycket roligare om de körde allt ihop i ett svep istället för detta långa avbrott. De kunde ha någon mellangrej bara, någon gästartist som kommer och spelar eller så, så de som vill rösta har en chans att hinna göra det. Jag tittar aldrig vem som åker ut, antingen sover/ammar jag eller så har vi/sambon börjat se på något annat på TV.

• Mysgos
    AW76 skrev 2006-11-03 22:17:39 följande:
    Johan - vilket skämt! Han måste ut nu! Men det går lika bra med Cissi.En sak har jag tänkt på: juryn är alltid stenhårda mot Johan (med all rätt!) men inte alls lika hårda mot Cissi. Där lindar de in kritiken. Varför är hon så poppis hos juryn?? Fattar verkligen inte!
    nej det gör verkligen inte jag heller, idag var cicci betydligt sämre än johan men han fick ändå värst kritik av juryn!
  • tösamajan

Alltså... idag bara MÅSTE Johan eller Cissi åka ut. Tyckte båda de var urkass (och har tyckt det länge...)