• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Maerion

Härligt scenspråk! Marcus äger småknattarna!

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Mysgos
    Markus:
    Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska tycka.....
    ?*`?-» ?*`?-» Gravid vecka 5 via IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Cajsan

Markus klarade av att röra sig till Motown - han dansade inte, men det såg inte struttigt ut!
    Sen sjunger han ju som en gud!

• Cajsan

Mysgos: bara utseendet du tänker på.....

• auroura

Men alla har ju inte fått sjunga, hur kan ni säga redan nu vem ni vill ska åka utFundersam
    Då är det ju inte mening med att höra dom sjunga över huvudtaget ju.

Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • Mysgos
    Cajsan:
    jaa precis! .-D
    Nej, men jag har svårt att bestämma mig för om jag ska älska markus som alla ni andra gör...eller om jag faktiskt inte gör det?
  • giftgrodan

jag dömer inte bara efter det här uppträdandet utan efter deras tidigare prestationer, och johan måste göra en uppryckning med ungefär 2498234925 % i det här uppträdandet för att bli bättre än någon av de andra, som jag tycker :)

• E76

Nu jar jag röstat (på Markus)!

(Shit vad puckad Johan är, "alla" vet väl vad Motown är?! Om man ska bli Idol så måste man ju klara av alla sångstilar, tycker jag. Ochg smörar för Dannys fans gör han! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR)
  • Mysgos
    Auoroa:
    Nu har jag inte sagt ännu vem jag tycker ska åka ut - men det är ju inte bara KVÄLLENS uppträdande som räknas i mina öron. Jag har ju bildat en väldigt bra bild över vad de kan och inte kan vid det här laget. Man är ju "dum" om man bara röstar per fredagskväll och vilken status de är just då...