Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Jag håller på att ladda inför kvällens föreställning.
Jag hoppas som vanligt att Cissi eller Johan åker, nån annan vore faktiskt otänkbar. Håller med om att Felicia är lite trist men hon är ju en av de tre sångrösterna som är kvar i tävlingen och borde därför vara kvar till slutet.
Äppelpaj: Håller totalt med dig!!!
Mysgos: *bamsekram* Vad skoj!!!!! När är bf? Juli?
Jag har oxå tillgång till både lite chips och lite marabou dajm, men helt osugen! Funderar på nyponsoppa!
Ooh nu börjar snart IDOL!!!
Jag gillar Markus, Erik & Johan!!
Tror faktiskt inte att Johan hänger så löst som ni tror,han har nog många fans där ute
Hoppas på att antingen Cissi eller Felicia åker.
Enligt undersökningarna på Expressen och Aftonbladet så tror de flesta att Cissi åker!
Ska bli jättekul med Motown - kul att se repen....och ännu roligare nu när det snart är dags!!!
Mysgos: Joop, och inte idag heller!!!! Brukar äta thaimat på fredagar (mums i vanliga fall!) Men nu undrade mannen om han ska fortsätta köpa till mig - kan bara inte äta! Urk!
Hoppas den lilla räkan vill stanna där inne! *håller alla tummar jag har* Hoppas du slipper det ordentliga illamåendet! Jag mådde inte alls så illa förra gången!
Mamma T: Tycker faktiskt inte att Felicia är så dålig, men ja, lite tråkig! Fast hon kan ju sjunga 1000 gånger bättre än Johan och Cissi, men Cissi har större utstrålning! (Fast jag gillar henne inte!)