Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Tycker nivån på årets finalister verkligen har sjunkit sedan tidigare säsonger...
Håller med...
Tycker de är lite halvtråkiga de som är kvar. fast iof , någon gång måste de väl bli torka på talanger i sverige. Liiiiiite synd att snäckan åkte ut. han bjöd iaf på sig själv.
Idolfavoriter stod det visst att temat skulle va...
Kommer ni ihåg den här snubben michell som kom vidare till stockholm... Han är granne till mina föräldrar och brukar stå ute i trädgården och sjunga,,,, hahaha:p
Gillar Cissi. Hon fick mig att börja böla när hon sjöng låten me Savage Garden (ja, gravid och ÖVERkänslig) och sen dess: KRAAAAM på henne!
Va rätt trött på Linda men hon har varit bra på sistone så:
Yupp det är bara Johan som ska väck!
För min del får gärna Danny åka hem nu! Tycker att han är sååå tråkig!
jag hoppas ckså att johan åker hem. Danny får gärna åka också, men den chansen tror jag är mindre...
michell??? Va de han gangsta , soul jag-är-tuffast killen????
Ut med Johan!
Förresten, varför säger de hela tiden att det är högre klass på årets finalister än tidigare? Det säger de varje år ju!
Tycker årets idol är det bästa hittills. Mycket egna stilar, hur skönt som helst.
Själv hejjar jag massa på Cissi, tror dock tyvärr hon åker ut rätt snart. Men ikväll tycker jag Johan ska åka, han kändes jättetrist när jag lyssnade på genrepet.