• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mysgos
    Undrar också:
    Varför skulle del 1 stängas??
    ?*`?-» ?*`?-» Ruvar!!?*`?-» ?*`?-»
  • ming

Egentligen skulle den ju inte stängas förrän 12 november då det hade gått tre månader sen den startades, men nu finns det ju en ny tråd så jag får väl skriva här med.

Kossan af Svammel
  • Elie

Tini skrev:
    "Åhh, pinsamt det blir när Johan ska sjunga en Westlife låt, när de är på besök där..
    *kommer gömma mig i kuden*"

Precis vad jag tänkte!

Jag har kollat på klippen på tv4.se och jag vet inte vad det var för fel, men ingen lät ju bra!! Vad ska detta sluta?
    Hoppas iallafall att Johan eller Felicia åker ut ikväll.

• Arcoiris

Tini skrev "Åhh, pinsamt det blir när Johan ska sjunga en Westlife låt, när de är på besök där..
    *kommer gömma mig i kuden*"

Haha typ lika pinsamt som att hans bror som bor i AMEERIKA skulle säga till Foofighters att hans bror skulle sjunga en av hans låtar! ... tror de bryr sig liksom??

• Kerplunk

Uschåfy! Kvällens låtar måste vara dom tråkigaste någonsin!!! Jag blev less bara av att se dom 15 sek långa repen! Dessutom lät ingen så värst bra heller...

Hoppas ändå att Felicia åker ikväll.

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Mia888

Alla trådar stängs efter 3 månader så då får man starta en ny. Det är därför man "döper" trådar till del 1, 2, 3 osv. Så nu vet ni det ni som undrade.

CISSI kan ta och packa sitt idag tycker jag!
    JOHAN har inte heller mycket att hämta.
    FELICIA försvinner i mängden.
    LINDA likaså.
    DANNY ursöt och kommer gå långt
    MARKUS har varit bra hela tiden och kommer antagligen vinna alltihop.
    ERIK min favorit och jag kommer att rösta som en galning på honom idag!!

• SweetStarAngel

Vad är det för tema ikväll?

Jag behöver inga tatueringar, mina barns och min mans namn är ristade i mitt hjärta för evigt
  • MalinR86

linda lät ju hemsk! hon bara skrek

• Mysgos

Jo, det visste jag att de stängs efter 3 månader - men det var ju över 2 veckor kvar tills den skulle stängas pga det så jag tänkte att den kanske fått nån anmälan och skulle stängas av moderatorn. Det var därför jag undrade!

?*`?-» ?*`?-» Ruvar!!?*`?-» ?*`?-»
Svar på tråden Idol del 2