• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Börnen

Någon mer än vi som reagerat på hur Kirsti beter sig idag? Ser inte ut att må bra? Har hon tagit något olämpligt? Mår hon dåligt? PMS? Verkar inte må bra...

Börnen v. 37
  • Silverkatten06

Fasen, jag missade Anna... Vad sa hon?

• Licizzi

Nej, det blir inte tråkigt när Markus sjunger bra varje fredag, han sjunger ju bra..O inte falskt som alla andra gör..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Soppa
    Mysgos skrev 2006-10-27 21:05:59 följande:
    Bonanza skrev 2006-10-27 21:05:06 följande: Men gud! Jag är typ kär i Markus. Oj oj oj, vad han är duktig! NY FEJKMAMMAN: www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b4106p414625.h...Han är upptagen...har sett en tjej som brukar skriva härinne vars syster är ihop med honom!Tror inte de släpper honom ifrån sig... •*`•-» •*`•-» Ruvar!!•*`•-» •*`•-»
    Helt rätt Zara och Markus får hålla sig till varandra
  • Cajsan

Soppa: (det är dyrt att ha honom i familjen!) Fast det är väl värt det va?

• E76

Håller med om att Markus är bäst men det ska blli intressant att se vad Danni kan göra... Erik var dock rätt bra han med ikväll.

• fialotta28

förstår inte det speciella med marcus.. han e bra på att sjunga men annars tycker jag inte att han e så märkvärdig... han utvecklas inte heller. tycker han hållit samma nivå på hela tävlingen.. hur roligt e det?

• Suck och suck

Vem var det i juryn som sa att han (Marcus) skulle hitta på en Egen lika bra låt? (JAg fattar precis vad han, Juryn, menar i så fall!)

• Lychee

jag säger bara: Markus.. vilken röst, vilka ögon, vilken utstrålning!

Svar på tråden Idol del 2