• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • emzemz

Smaragd: Förstår vad du menar, han utvecklas som inte, är redan en färdig stjärna! Okej, kan ju ändra scenspråket, ibland blir det lite tråkigt att se på.

Gillade inte Erik alls i början, tyckte inte att han sjöng bra, så jag stör mig på att han utvecklas från vecka till vecka.. Han kan bli hård konkurrens med Danny om finalplatsen..

• Suck och suck

Vet ni vad som är trist med Idol?

• Carisma95

Tycker Markus sjöng lite "gapigt" på vissa ställen... Lite som Daniel sa; det lät som att det för första gången var en låt som var lite svår från Markus...

Erik rules! Han var jättebra idag! Lite "för mycket" scenspråk på nåt ställe där men annars.... *tummen upp*

Håller med nån som skrev att Markus är ju jämnbra. Det är roligare när nån överraskar positivt.

Hoppas på Danny nu. Han var sådär förra veckan...

Nu börjar det!!!!

• Börnen

giftgrodan: jo, men idag verkar hon helt enkelt riktigt märklig?

Börnen v. 37
  • Suck och suck

Nu börjar det. Jag tar om frågan sen!

• Mysgos
    Suck och suck skrev 2006-10-27 21:18:54 följande:
    Vet ni vad som är trist med Idol?
    nej
    ?*`?-» ?*`?-» Ruvar!!?*`?-» ?*`?-»
  • Soppa
    Cajsan skrev 2006-10-27 21:17:05 följande:
    Soppa: (det är dyrt att ha honom i familjen!) Fast det är väl värt det va?
    Då ska vi ju plussa på att vi var ner dit för 2 veckor sen resa tor 200 mil  med bil plus allt annat så det är ju svindyrt med honom.  + att jag var ner till dom helgen 9-11 september så ja  han och Zara kostar mycket men dom är så goa och bäst så det är helt klart värt dom pengarna.
Svar på tråden Idol del 2