• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mysgos
    emzemz skrev 2006-11-24 21:24:47 följande:
    Mysgos: Jag var inget fan av Danny, men han hade verkligen förtjänat att vara en av de tre i kvällens program! Var det inte Swartling som sa att Danny kunde bli världens största popidol..?
    Ja det håller jag med om, han var värd en 3:e plats.
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 7 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Ärtan1
    FruSascha skrev 2006-11-24 21:23:37 följande:
    Wiba, ha ha då ska jag röst två gånger på Johan bara för att väga upp din röst
    Det är lugnt för det innebär bara att vi röstar ännu mera på Erik o Markus
  • ming
    FruSascha skrev 2006-11-24 21:19:31 följande:
    Mysgoss: Vi kan inte ha en kille i finalen som redan blivit utröstad 2 ggr..
    Men vaddå blivit utröstad 2 ggr???
    Kossan af Svammel
  • Mysgos

Nu får vi rösta tjejer!!!
    Heja Erik och Markus!!!

Ta hand om varandra, var rädda om er. Nu ska jag se en film så länge.
    KRAAAAAAAAAAAMIZ

• Mysgos
    ming skrev 2006-11-24 21:28:02 följande:
    FruSascha skrev 2006-11-24 21:19:31 följande: Mysgoss: Vi kan inte ha en kille i finalen som redan blivit utröstad 2 ggr.. Men vaddå blivit utröstad 2 ggr??? Kossan af Svammel
    Det är väl Johan hon pratar om....han kom ju inte ens med i första programmet för att han var så dålig....
  • Cajsan

Mysgos: Hej då! Vi syns nästa fredag! (kanske är Darin med?!)

• WimsA
    Mysgos skrev 2006-11-24 21:29:05 följande:
    ming skrev 2006-11-24 21:28:02 följande: FruSascha skrev 2006-11-24 21:19:31 följande: Mysgoss: Vi kan inte ha en kille i finalen som redan blivit utröstad 2 ggr.. Men vaddå blivit utröstad 2 ggr??? Kossan af SvammelDet är väl Johan hon pratar om....han kom ju inte ens med i första programmet för att han var så dålig.... •*`•-» •*`•-» Vecka 7 - IVF •*`•-» •*`•-»
    _ComBo_
  • L jung

ut med johan nu då!!!!

Stor skam om Johan går vidare till finalen... blir ju en skrattretande final med t.ex marcus som är så otrolig och en falsksjungande Johan!!  Ingen ide att ens tävla då ju!! Ingen spänning alls... men om Erik o Marcus är i final...jisses vilken tävling!!!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • WiBa

FruSascha: "Wiba, ha ha då ska jag röst två gånger på Johan bara för att väga upp din röst"

Då röstar jag 2 gånger till på Markus och 2 gånger till på Erik...

Kom igen nu tjejer!!!