• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • ming
    FruSascha skrev 2006-11-24 21:30:44 följande:
    Ming. Han blev utröstad en gång i finalen, men kom ju tillbaks för någon skulle åka hem. men innan dess kom han in på ett bananskal för han var ju uträknad även i testomgångarna..Han är såååå hemsk, och det skär i öronen när han sjunger. Hissmusik som Swartling säger...
    Pratar du om Erik?
    Han kom inte vidare till delfinalerna, men då bonden Anders hoppade av fick Erik ta hans plats, sen röstades han vidare av svenska folket. Så svenska folket har ju inte sagt att Erik inte förtjänade att gå vidare från början, det var ju juryn som inte valde vidare honom först. Jag minns ingen mer gång som han har "åkt ut"... Fundersam
    Kossan af Svammel
  • Binis

Tittar in, Erik är ju bara BÄST!!! Har röstat tre ånger på honom nu Johan måste UT!!!! Fast han var bättre än han varit innan ikväll MEN vi kan inte ha en idol som bara är bra var tredje gång typ. Det funkar ej-....

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • FruSascha

Mysgos: Ja fast sen gick han in i hissen igen. Han blev väl trött i benen pga av allt rännande på kändisfesterna...

• Binis
    Soppa: Vem ärdin syster?
    Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Miafia33

Det är rena skammen att Johan är i final, han sjunger ju falskt.

Om han vinner idol ska jag äta upp min mans jobbeskor

• Mysgos
    FruSascha skrev 2006-11-24 21:33:55 följande:
    Ha ha vad ni kommer bli sura, när ni är ruinerade av alla telefonsamtal och det ändå visar sig att Johan vinner
    Du måste rösta VÄLDIGT många gånger eftersom han fått stanna hitills...om vi kollar på alla som är härinne är det BARA DU som gillar Johan, alla andra vill att han ska ut.
    Hur kommer det sig?
    Är det vi som är tondöva eller varför tycker vi han sjunger fasligt falskt men inte du??
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 7 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • numberone

ERIK är ju underbar att lyssna på... *väntar på hans skiva*

• FruSascha

Nä Markus eller Johan ska vinna, bara inte Erik vinner säger jag, då har svenska folket inget musiköra..

• Ärtan1
    FruSascha skrev 2006-11-24 21:34:52 följande:
    Mysgos: Ja fast sen gick han in i hissen igen. Han blev väl trött i benen pga av allt rännande på kändisfesterna...
    men det är väl skönt att vara den enda i hans fanclub Ingen konkurrens där inte *haha*