• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • tinna

E76: Kan ju ha att göra med att själva Erik utvecklats så mycket! i början gillade jag inte honom särskilt mycket men jag är ju inte sämre än att jag kan ändra mig Han har verkligen klivit fram och visat vart skåpet ska stå...

Kramar och Ramar!
  • Cajsan

Mysgos: Har inte röstat än....velar faktiskt! Tror att Erik blir en bättre vinnare, han kan dra mest nytta av att vinna! Och tror att de färdiga låtarna kan passa hans genre bättre!

• ModerBlå
    nu skålar vi för ERIK somvinner
    **ja ser det snöar**
  • Mysgos
    Cajsan skrev 2006-12-01 21:16:08 följande:
    Mysgos: Har inte röstat än....velar faktiskt! Tror att Erik blir en bättre vinnare, han kan dra mest nytta av att vinna! Och tror att de färdiga låtarna kan passa hans genre bättre!
    Men Cajsan, nu blir jag förvånad!!
    Vet du vad jag tycker du ska göra? Jag tycker du ska rösta på Erik så kanske det blir liiite spännande iallafall....tror nämligen att det blir Markus som vinner det här, även om Erik är den som är bäst passad för titeln och låtarna som följer med den!
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 8 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • jeli79

MARKUS MARKUS MARKUS....ja så skriker jag och min 3 - åriga dotter här hemma.... Markus we like!!!!

• giftgrodan

någon mer ä jag som tyckte att vinnarlåten var otroligt dålig? Jag förstår inte varför de valde den!

• NK80
    Phantera skrev 2006-12-01 21:14:29 följande:
    NK80 skrev 2006-12-01 21:09:44 följande: Tycker Erik gjort bäst ifrån sig idag... Min röst går till honom. sen gör det ju inget att han är från min stad Mamma till Colin ♥ Åh! Har du en egen stad?!! ~♡ Denise ღ Daniela ♡~
    Jo men visst sörru
    Mamma till Colin ♥