• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Cajsan

Darins låt kanske växer?! (vi kan diskutera det på det nya forumet? Som inte finns än alltså! )

• majja1

Mysgos: Självklart!! Satt och tänkte på det förut...hur blir det sen då...nu när det tar slut???
    Jag tittar in hos dig....måste ju följa hur det går för dig och bebben också

• tinna
    tesbrandt skrev 2006-12-01 21:37:05 följande:
    Fasen vad snygg Sebastian är nu !!!! Lik Jöback lite va?
    Instämmer till fullo, reagerade på direkt! tyckte att både sebastian och Darin sjöng snorbra låtar! Gillar inte Darin i vanliga fall men det här var ju helt fantastiskt och inte ett dugg tråkigt.... Gillar Daniel också fast tycker nog att han gör sig bättre på engelska....

*åter till Idol och Bailey's*
    Kramar och Ramar!
  • majja1

Ja eller också skapar vi en egen tråd...som kan innehålla vad som helst..livet, barn..osv...så vi inte tappar bort varann

• Annika 19

efter att ha "känt" sebastian sen tidiagre när jag bodde i gåvan så har det blivit en stor skillnad...
    Förut var han snuskigt snobbig och odräglig...men oj när man såg honom idag så blev jag chockad...jag satt och diggade med för fullt:) '

Och vem som vinner utav Marcus och Erik blir svårt...dom är så sjukt bra båda två på två olika sättt:D

Nu ska jag kika vidare
    pöss

• Mysgos
    majja1 skrev 2006-12-01 21:46:16 följande:
    Ja eller också skapar vi en egen tråd...som kan innehålla vad som helst..livet, barn..osv...så vi inte tappar bort varann
    Bra ideé tycker jag!!
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 8 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Missix

Jag skulle precis in o fråga om det bara var jag som tyckte att Sebastian o Jöback var lika. Men jag hade nog inte helt fel...

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Mysgos
    Sjöstjärnan skrev 2006-12-01 21:47:44 följande:
    Hur länge håller detta på ikväll..när får vi veta vem vinnaren är??
    Samma tid som alltid.
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 8 - IVF ?*`?-» ?*`?-»