• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mysgos

Tjejer!
    Vart ska vi träffas varje fredagskväll i fortsättningen då??
    Jag kommer sakna er!!!
    Majja och Cajsan - ni tittar in i mitt krypin så jag kan spara er som favoriter. Lova!!!

?*`?-» ?*`?-» Vecka 8 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Cajsan

Mysgos: noop, tror inte Sebastian har varit modern, däremot är han annorlunda och speciell röst!

• L jung
    majja1 skrev 2006-12-01 21:37:31 följande:
    ällkå: Håller med dig fullständigt om det...man sukta bara efter dom som var så mycket äldre ..;.)
    hihi.....

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad.....
  • Cajsan

Mysgos: Börjar också bli lite gråtmild.... sa till min man att jag skulle gå iväg och prata med mina idol-kompisar (när vi hade ätit alltså!), och han undrade vad jag skulle göra nästa fredag?!
    (Jag kommer förbi ditt krypin!)

• Cassiss

Finns inte en chans att Markus INTE tar hem dt! Han rockade fett i kväll å e helt klart bäst!

• Cajsan

Kom på en grej: vi kanske kan starta ett forum för gamla "idolare", så kan vi diskutera hur det går för dom nu etc... Och prata om annat oxå, när vi sitter där med laptopen på fredagen?!

• Sjöstjärnan

Jag tycker också att Darins låt är bra (är annars inget Darin-fan) Han var med i nyhetsmorgon förra veckan och framförde just den låten och det var nästan lite magiskt

• Gåsa

sebastian hade ju en riktigt bra låt!!! Daniels låt var tråkig och Darins likaså....