• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mia888

Malin och Algot: Precis så sa jag innan idol började idag. Får se om jag får se nästa vecka....

• Mysgos
    Malin o Algot skrev 2006-11-03 20:44:36 följande:
    åker inte johan eller cissi idag så kommer jag FAN inte titta mer!
    Ojdå - det var ord och inga visor!!
    ?*`?-» ?*`?-» Ruvardag 9 ?*`?-» ?*`?-»
  • Angel80

Erik sjunger bra, men känns så himla överdriven, tyvärr.

Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Cajsan

Kunde inte äta någon middag (kräkig = gravid) och nu vill jag ha Marabou Daimen i kylskåpet! Fast maken säger att man måste äta riktig mat!

• Theresa1

Jag som inte ens gillar Erik är helt tagen, besviken på Danny, trodde han skulle göra det mycket bättre...

Felicia... ähhh jag vet inte, det lät ju bra mycket bättre än vad jag förväntat mig med tanke på magplaskrepet
    men hon är... vet inte... jätteduktig men intetsägande på ngt vis...

• Angel80

Hoppas verkligen Marcus gör det kanon nu.

Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Mysgos
    Cajsan skrev 2006-11-03 20:46:30 följande:
    Kunde inte äta någon middag (kräkig = gravid) och nu vill jag ha Marabou Daimen i kylskåpet! Fast maken säger att man måste äta riktig mat!
    hi hi han är hård din man....men han är väl inte din mamma heller!! Gå o hämta chokladen du - det får man när man är gravid!!!!!
  • Mia888

Har redan glömt vad Felicia sjöng....dvs hon kan lika väl åka hem hon oxå. 3 st ikväll alltså, cissi, johan och felicia.

• Mysgos

Hur ser hon ut idag Sanna???????

• Cajsan

Mysgos: hi,hi....Japp, han ska försöka vara så förståndig och duktig ibland! Ska nog ta mig en banan och lite choklad snart! Var så avis förra fredagen på alla som hade godis!!

Svar på tråden Idol del 2