• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • nadja84

Vet inte om någon sagt det än men VILKEN KORT KJOL Sanna(heter hon så) har på dig!!!!Förvånad

*Dylan 2006-03-25*
  • Mysgos
    Cajsan skrev 2006-11-03 20:50:01 följande:
    Mysgos: hi,hi....Japp, han ska försöka vara så förståndig och duktig ibland! Ska nog ta mig en banan och lite choklad snart! Var så avis förra fredagen på alla som hade godis!!
    Är det första barnet???
    Jag ruvar just nu på ett litet embryo som jag hOPPAS ska stanna. Vill också vara gravid!!!!!!!!!!!!
    ?*`?-» ?*`?-» Ruvardag 9 ?*`?-» ?*`?-»
  • Mia888

Mysgos: Ja, jag höll på att ramla ner från soffan när jag såg vad hon hade på sig. Urk vad ful klänning, och håret då!! NÄ, stylingsexperten, var är du?

• nadja84

klänning heter det eller tunika... hon har iallafall glömt byxorna ..haha

*Dylan 2006-03-25*
  • Angel80

Cajsan - precis! GÅ och hämta din chocklad nu, det är inte speciellt ofta man är gravid, då är det tillåtet att synda.

Själv försöker jag arbeta bort de kvarvarande kg från graviditeten. Då får man INTE äta chocklad om det skall lyckas. SÅ käka en extra bit för mig också.

Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Mysgos
    Mia888 skrev 2006-11-03 20:51:02 följande:
    Mysgos: Ja, jag höll på att ramla ner från soffan när jag såg vad hon hade på sig. Urk vad ful klänning, och håret då!! NÄ, stylingsexperten, var är du?
    ja det var verkligen för hemskt idag....synd för jag tycker hon kan vara riktigt söt ibland.
  • Cajsan

Mysgos: Nej nr2. Åhhh, lycka till med embryot (är det efter IVF?) Det är bara att säga till det : hang in there!!!!

• Angel80

choklad....

Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Mysgos
    Cajsan skrev 2006-11-03 20:52:12 följande:
    Mysgos: Nej nr2. Åhhh, lycka till med embryot (är det efter IVF?) Det är bara att säga till det : hang in there!!!!
    Ja, det är min 3:e IVF så nu måste det verkligen lyckas!!!!! Orkar inte en till....
Svar på tråden Idol del 2