• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Cajsan

Sanneb: enda gången jag har tyckt han var bra, var när han sjöng en uptempo-låt! Har hänt 1 gång, resterande gånger har han sjungit ballader och det har INTE varit bra!

• Blue Banana

Johan är bara en osäker prick, han kan också fara o flyga

• Angel80
    Idis 76 skrev 2006-11-03 21:09:58 följande:
    Min sambo tycker att clabbe är kung, rakt över disc rockade fett säger han.... Någon gång måste min envishet segra!
    rakt över disk och rätt ner i vasken, var ett bra program!
    Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Smaragd

Jo, Erik utvecklas åt rätt håll, vilket man inte kan säga om Cissi, Johan eller ens Danny! Kul att få se en stjärna födas helt enkelt!

• Mysgos

Frågan är vem man ska rösta på idag för att Cicci eller Johan ska åka ut...
    vem är det som ligger närmast dem och som kan behöva röster för att det INTE ska bli nån annan än de som åker. Vad tror ni??

?*`?-» ?*`?-» Ruvardag 9 ?*`?-» ?*`?-»
  • Angel80

Nä, men om inte Johan el Cissi åker hem idag, så tänker jag sluta rösta på dem.

Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • marina81
    Smaragd skrev 2006-11-03 21:12:45 följande:
    Jo, Erik utvecklas åt rätt håll, vilket man inte kan säga om Cissi, Johan eller ens Danny! Kul att få se en stjärna födas helt enkelt!
    Ja, Danny är mer söt än bra..
    it's a great big white world and we are drained of our colours
  • Idis 76
    Angel80 skrev 2006-11-03 21:12:32 följande:
    Idis 76 skrev 2006-11-03 21:09:58 följande: Min sambo tycker att clabbe är kung, rakt över disc rockade fett säger han.... Någon gång måste min envishet segra!rakt över disk och rätt ner i vasken, var ett bra program! Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
    Ja jag vet ju inte om jag kan hålla med honom.. men han är bra söt ändå när han är med och svarar här ( min sambo)
    Någon gång måste min envishet segra!
Svar på tråden Idol del 2