• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Angel80

Mysgos - Tror att Danny kan riskera att åka ut, han har varit dålig två veckor i rad, och dessutom efter hans kommentar ikväll om att han inte var motiverad eller vad han nu sa.

Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Carisma95

Erik is on a role...!!! I like...

• dio

Jag tycker att Cissi sjöng fint..alltså inte sjönsjungande men med en massa känsla

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Mysgos
    Angel80 skrev 2006-11-03 21:15:55 följande:
    Mysgos - Tror att Danny kan riskera att åka ut, han har varit dålig två veckor i rad, och dessutom efter hans kommentar ikväll om att han inte var motiverad eller vad han nu sa. Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
    Ja så tänkte jag med...kanske ska ge honom en röst ikväll då.
    ?*`?-» ?*`?-» Ruvardag 9 ?*`?-» ?*`?-»
  • Angel80
    Idis 76 skrev 2006-11-03 21:14:27 följande:
    Angel80 skrev 2006-11-03 21:12:32 följande: Idis 76 skrev 2006-11-03 21:09:58 följande: Min sambo tycker att clabbe är kung, rakt över disc rockade fett säger han.... Någon gång måste min envishet segra!rakt över disk och rätt ner i vasken, var ett bra program! Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.Ja jag vet ju inte om jag kan hålla med honom.. men han är bra söt ändå när han är med och svarar här ( min sambo) Någon gång måste min envishet segra!
    Ja verkligen, engagerade karlar är alltid trevligt. Min man sitter här och blir minst lika upprörd som jag över falska toner och andra detaljer.
    Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Cajsan

Så här tycker dom på Aftonbladet:
    (så ni vet vem ni ska rösta på!)
    Ställningen just nu:
    Felicia (21.1 %)
    Erik (10.1 %)
    Danny (10.2 %)
    Markus (47.0 %)
    Cissi (5.3 %)
    Johan (6.3 %)

• E76

Alltså, Johan verkar ju MYCKET speciell... (för mig är man lite konstig om man är speciell )

• Mysgos
    Cajsan skrev 2006-11-03 21:18:15 följande:
    Så här tycker dom på Aftonbladet:(så ni vet vem ni ska rösta på!)Ställningen just nu:Felicia (21.1 %) Erik (10.1 %) Danny (10.2 %) Markus (47.0 %) Cissi (5.3 %) Johan (6.3 %)
    Det där är vem man tycker är bäst va??
  • Mysgos

Isåfall är det Erik eller Danny som behöver lite röster.

• Cajsan

Vad säger Johan.... övar han inte!!!! DET HÖRS!!!

Svar på tråden Idol del 2