• Jessica K

Adventskalender till pojkvännen

Är på pysselhumör och kom att tänka på att det snart börjar närma sig jul...
    Kanske en adventskalender med småsaker till pojkvännen?
    Men då är problemet... 24 små paket! Vad ska man ge honom?
    Det får inte vara för dyra saker och inte för stora och tunga.
    Behöver massa tips!
    Gärna något man kan göra själv också.

• Svar på tråden Adventskalender till pojkvännen
  • Jessica K

teresan: läste på ett annat forum att någon fått svar att de inte skickar saker till Sverige dock

• Jessica K

Någon med tips innan det är dags för sängen??
    Kom på att jag kanske måste vara klar redan nästa helg för att säkert lämna den hos honom innan december börjar... fick lite smått panik!

• Jessica K

Någon som har förslag på något som man kan ge typ en del av i några dagar? Något som skall bilda någon enhet sen?

• Karin A

Jessica K, gillar din kille nån sport?? tänkte ge min några biljetter till olika matcher som är mellan den 1-24 dec. t.ex innebandy eller nått kostar ju bara 40 kr inträde!

• Jessica K

Karin: Jo han är sportfreak! Men så jobbar han som sportjournalist också så han får nog tillräckligt av det på jobbet Dessutom kan han ju smita in gratis *skrattar*

• Jessica K

Karin A: men det var ett bra tips annars
    Hmm... kanske man skulle hitta på lite nya sporter och ge honom presentkort på det istället?
    ... typ: tungbrottning (kyssar)
    hmm... kom inte på något mer roligt namn.. och dessutom behöver han inga presentkort för att jag ska ge honom en kyss... eller hundra *ler*

• jassikan

Nyckelring/nyckelband/mobilband med något motiv, eller gör en nyckelring själv
    Reflex med något tufft motiv
    Visitkorts-/kortetui (finns billiga enkla varianter)
    Gör ett frökort (köp en fröpåse och gör ett eget kuvert till, någon kryddväxt kanske eller krasse)
    Gör en egendesignad disktrasa med textilfärg.
    Presentkort på romantisk middag, som fixas av dig

Det var nog allt jag kom på just nu

Svar på tråden Adventskalender till pojkvännen