Nu har jag inte orkat läsa allt men...
Förra året köpte jag en adventskalender i tyg på Åhlens. I varje "ficka" la jag en handskriven lapp med ett rim. Jättesvårt att komma på men de var verkligen uppskattade!
Ca hälften var "presentkort", på tex massage, massage med happy ending, blow-job, få "hemlagad mat med fri utsikt över behagen" - dvs att jag skulle laga mat åt honom in the nude :P, ett "frikort" där jag skrev ett rim som gick ut på att ibland vill han saker jag inte vill tex gå på sport el se actionfilm och att han fick ett frikort att bestämma utan att jag skulle gnälla. På lucia så åkte jag hem till honom och överaskade med frukost på sängen (varm choklad, hembakade lussebullar, vörtbröd, skinka, senap, apelsiner osv, klassisk luciafrukost!)
Andra hälften var "småsaker". massageolja, ett massageljus, två olika "sexspel", två vanliga spel, en receptpärm ("interngrej" vi började laga mat ihop ofta och skrev alltid ut recept från nätet, så nu kunde han spara dem!) recept på lussebullar + bullformar, recept på rocky road godis + godisformar. På julafton fick han en "riktig present, en korthållare med sitt namn ingraverat.
Totalt gick det på ca 2200 kr men då kostade själva adventskalendern kanske 250 och korthållaren kanske 500 kr.
Nu letar jag tips till detta år, vad har ni gett era killar el vad planerar ni att ge? :)