• Jessica K

Adventskalender till pojkvännen

Är på pysselhumör och kom att tänka på att det snart börjar närma sig jul...
    Kanske en adventskalender med småsaker till pojkvännen?
    Men då är problemet... 24 små paket! Vad ska man ge honom?
    Det får inte vara för dyra saker och inte för stora och tunga.
    Behöver massa tips!
    Gärna något man kan göra själv också.

• Svar på tråden Adventskalender till pojkvännen
  • Jessica K

Maria: Ja absolut! Jag hade tänkt att ligga under 200kr men nu är jag redan över... Men kom fram till att han nog inte ska få något mer *skrattar* Ska köpa något lite större till julafton kanske... men han tycker inte att det är viktigt med julklappar och födelsedagspresenter säger han så... därför får han 24 stycken *skrattar*

• Jessica K

Sånnahär borde väl inte vara så svåra att sy?? Det kanske man skulle pröva på... Fick mönster på stickning av en kompis men det lät alltför avancerat för mig

• Jessica K

hewi: Tack för tipset! Hittade faktiskt pennor idag på Claes Ohlssons 6 olika färger för bara 27 kronor

• Jessica K

Tack hewi!

skulle behöva typ 3-4 förslag till. Någon med något på lager?

• Jessica K

Sådär! Idag har jag inhandlat det sista och dessutom sytt ett par tillsammansvantar (se dålig bild i mitt galleri). Nu ska de bara dekoreras, möjligtvis ta lite kort och skriva ut och skriva lite brev... och förståss slå in det sista. Härligt!
    (jag tror inte att jag glömt någon dag nu i allafall..)

• Jessica K

Varför blev det helt plötsligt så svårt att skriva brev/dikter... är ju typ det enda som fattas nu och det känns svårt!
    Knäppt ju! Det borde vara det allra lättaste av allt!

• Hamstern

Åh vilken bra idé! Det här måste jag oxå göra till min man! Nu gäller det ju bara att komma på vad man ska lägga i paketen...

Svar på tråden Adventskalender till pojkvännen