Vi har försökt att prata men det går aldrig att komma fram till en lösning.Nu vill jag inte prata med henne.I början när vi flyttade ihop så skickade hon jämt sms till min sambo och avslutade med kram,eller riktigt sliskiga sms.Skickade dottern utan kläder,ringde utan att överdriva minst 20 gånger om dagen för att fråga vad hon får för mat ,vad vi har köpt,vad jag har sagt eller vad min man har sagt.Tjatade på dottern eller min sambo om vårat förh. är seriöst,hur ser hon ut alltså jag osv.Jag kände att vi bara blev starkare,när vi förlovade oss blev hon knäckt,när vi skulle gifta oss så var det samma sak.Min svärmor dog precis en månad innan vi skulle gifta oss,så jag ville att vi skulle vänta.När jag blev gravid då var det heller inte bra för då skulle inte deras dotter vara enda barnet,enligt mamman skulle hon få konkurans och inte vara pappas flicka mer.
Dottern ville inte ha syskon,okej sa jag :vad är det för skilnad mellan mamma och pappa ,mamman kan ha fler barn men inte pappa.När det btog slut mellan henne och hennes dåvarande sambo som hon har två barn med trodde hon att min sambo skulle ta tillbaka henne.Allt detta stog jag ut med och detv kan jag göra .Men det som jag inte tänker stå ut med är att jag ska ta hand om allting,laga mat ,städa tvätta vara till lags köpa kläder .
Men jag ska absolut inte komma med några krav det har jag inte rätt till.Jag fick ta hand om dottern gäster från Holland en hel vecka,fast vi hade precis flyttat,var tvugna att fixa hela lägenheten för att det skulle komma fyra personer till till oss.Min man jobbade jag fick ta hela ansvaret själv fram till fyra på eftermiddagen.Fick försöka prata engelska fast jag är skit dålig på det.Var gravid i femte månaden och var jätte trött.
När dottern åker hem till mamman eller blir körd av Holländarna dit så säger hon inte ens tack till hig,utan man tog för givet att jag ska bara göra det.När dom kommer hem till hennes mamma får de inte ens en fika och resvägen dit är fem,sex timmar.
Sen dess hatar jag henne och är arg på min man att han inte kunde säga till mamman ,skälet är att han inte kan göra dottern ledsen.Vist har han tackat mig och han uppskattar det och menar på att jag är bäst.
men det har inte räckt för mig,ville att han skulle säga till mamman att hon också måste ta ansvar,och stötta mej i det hela.Det här är bara en liten del av det hon har gjort mot mig som bidrarv till att jag HATAR henne.det var väl droppen ....