-
Promenaderna har inte slutat vad jag vet i alla fall. Men det verkar ju som alla haft fullt upp innan/under julen. Så det när nog därför det inte blivit promenader.monkan10 skrev 2007-01-02 09:00:43 följande:God morgon o god fortsättning!!! En fråga har promenaderna slutat, känns som det var länge sen det var någon prommis?? -
Dronken,
Låter jobbigt det där med Ejlas utbrott för att du skulle gå på toa. Tänk om det hade varit panik för din del
Eventuellt kanske jag kommer förbi babycafét i morgon. Beror på hur natten blir. Som jag tidigare berättat så är det ju rätt struligt med Englas nattsömn nu. Så man är rätt mör om dagarna. Vilken tid är du där?
-
I går kväll somnade Engla inte förrän kl 20:00 (annars 19:30) men hon sov inte längre för det. Hon vaknade kl 05:25 i dag. I natt har vi dock inte varit uppe och lekt, hon har sovit bortsett från nappistoppning kl 02:30 och kl 04:30.
Jag är jättetrött i dag. Tror att den dåliga nattsömnen flera dagar i sträck börjar ta ut sin rätt. Ska bara vara hemma i dag och sova när Engla sover. Så det blir inget babycafé för oss i dag.
-
Har sovit mellan 09:45-11:30. Men jag känner mig inte ett dugg piggare. Mkt konstigt. Engla ska sova igen vid 15-tiden. Får nog lägga mig då oxå.
-
Vi var ute på en promis efter lunch. Var skönt med lite luft. I dag ville inte Engla sova vid 15-tiden. Provade att lägga henne vid 15:30 oxå men hon ville inte. Så nu får hon vara vaken tills hon ska lägga sig. Får se hur det går.
Måste fråga hur många gånger om dagen era bebbar bajsar? Engla är en riktig bajsunge - bokstavligen! Hon bajsar hela tiden, säkert 4-6 ggr om dagen. Hon är dyr i drift med blöjor . . . . Nyss fick jag bada henne för bajset hade kommit på hela baksidan av låret. Blir ofta så eftersom hon är en rumphasare.
-
För en stund sedan lade vi urtrött tjej. Det gick faktiskt himla bra hela eftermiddagen och kvällen fast hon inte sovit sedan 11:30. Klockan 19:00 blev det väldigt gnälligt så då fick hon vällingen och sedan lade vi henne. Hon somnade nog på två röda
Det är första gången som Engla bara sovit ett pass under dagen. Undrar hur natten blir och när hon vaknar i morgon.
-
Aldrig mer att Engla bara sover en gång på dagen! Fick stoppa i napp 21:30, 22:00, 22:30 och nu vägrar hon att sova för hon är övertrött! Nu sitter hon här bredvid mig. Vilken mardrömsnatt det kommer bli . . . . . .
-
Morrn!
J var uppe med Engla till 01:30! Hon vägrade då sova i sin säng men det gick bra att lägga henne bredvid oss. Sen har hon sovit lugnt fram till 06:50. Jag är hyfsat pigg.
-
Grattis på 1-årsdagen Vincent

Herregud, vad tiden går fort. Engla är ju snart 1 år hon oxå
-
God morgon! (Med betoning på GOD!)
I natt har Engla sovit mellan 19:55-06:40 utan att vakna en endaste gång!!! Känns som en dröm. Nu vet jag hur andra har det som inte har så morgonpigga bebisar som Engla. Skulle vara mer än nöjd om hon ville sova till 06:30 varje dag.