kondylom!!!
Någon som vet om det finns något receptfritt man kan använda mot kondylom.. vågar inte gå upp till gyn eftersom min sambo inte vet om det och nästan alla bm här vet vem jag är eftersom jag bor i ett litet samhälle..
Någon som vet om det finns något receptfritt man kan använda mot kondylom.. vågar inte gå upp till gyn eftersom min sambo inte vet om det och nästan alla bm här vet vem jag är eftersom jag bor i ett litet samhälle..
De frös mina med men de kom tillbaka ändå. Inte alls roligt. Vill inte springa dit jämt och be om att få dem frysta.
Nu finns det ju en salva man köper på apoteket, ja receptbelagd som man använder i några veckor tills vårtorna försvinner.
Det finns ingen receptfri medicin för kondylom. När jag hade det fick jag nån blå vätska som jag skulle pensla på morgon och kväll. Dom försvann på nån dag bara. Jag hade ju den turen att min flickvän också hade det och dom behövde bara kolla henne så fick båda medecin...
jag har varit tillsammans med min sambo i snart ett år, har inte berättat att jag för fyra år sen blev smittad. Jag fick en salva Wartec tror jag den hette, de försvann snabbt.Nu har jag fått cellförändringar förmodligen efter kondylomen. Ska ev operera bort detta. Nu känner jag att det är dax för mig att berätta trots att det är väldigt jobbigt, har skjutit på det länge nog. Skulle jag smitta honom nu eller senare så vet han iallafall om att jag har haft det länge, då kan han ju utesluta att jag varit otrogen. Jag tror att han kommer att bli mer besviken på dig om du inte säger något och han blir smittad. Berätta sanningen, det ska jag göra.
Man har inte det hela livet. Min läkare så att om det inte kommer tillbaka efter ett halv år så är det borta. Jag brände bort mina.
Kondylom finns kvar hela livet.... det är ett vårt virus... Däremot så behöver alla inte få synlig symptom mer än en gång....
Jag har hört olika om ifall de försvinner eller inte. Läkare som sagt mot varandra.
Läst olika på nätet med.
Vårtorna försvinner, men viruset ligger ändå kvar i din kropp.
är det nån som vet om det är så att man ionte kan föda normalt om man har mycket vårtor av kondylomen när dte är dags?
Det kan finnas risk för att barnet får kondylom i halsen om man har för många vid en förlossning... men är dom stora och sitter bra till så brukar dom tejpa för dom...