Inlägg från: Smurfan 81 |Visa alla inlägg
  • Smurfan 81

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Oktober2006
    Det var ett dödsbo, så vi fick välja när vi ville ha tillträde. Christoffer sa 3 veckor utan att ha pratat med mig och jag tyckte väl det var lite tidigt men... Vi läågger väl upp vår lägenhet till helgen och sen är det visning 2 veckor efter det. Då går vår till försäljning ganska precis när vi får tillträde, och sen hade vi ju tänkt överlappa en månad ungefär så ca en månad efter kontraktsskrivning av vår lägenhet tänkte vi att de skulle få tillträde.

Nu ska vi åka och titta på kök!!!

• Smurfan 81

philmKarin
    De tar fotot hos polisen numera, så man ska inte ha med nåt eget foto.
    Vart ska ni åka? *nyfiken*

• Smurfan 81

philmKarin
    Vad taskigt! Jag skulle också vilja åka till Kina! Men Spanien låter ju klart mysigt också...

• Smurfan 81

Nu äter vi så här:
    (amning - som ska bort)
    havregröt med päronpuré till frukost vid 9 ungefär (ska tidigareläggas)
    mellanmål (halv banan tror jag det blir, nyinfört mål) kanske vid 11
    1/4 matpuré med lite majspuré i till lunch vid 13-14
    Amning runt 15-16
    Mellanmål vid 18-tiden
    havregört med katrinplommonpuré klockan 20
    Amning 21
    Läggning 21.30 (ingen amning på natten)

• Smurfan 81

Ni som ger välling i flaska, vad använder ni för nappar till flaskan? Det finns ju vanliga hål (olika många), stora hål, springor och säkert en mängd fler varianter... Klarar de vanliga små hålen välling? Blir det inte för tjockt... Tänkte börja så småningom med 50/50 välling bröstmjölk.

• Smurfan 81

FruBåtsman
    Nej, han har inte ätit på natten sen han var 2 månader eller nåt sånt! Nu är det morgonamningen vi försöker plocka bort, vill att gröt ska vara första målet men det går inte så bra... Inatt vaknade han 1 gång i timmen så halv 5 gav jag upp och gav honom tutten. Han brukar inte vakna så, en han sov bara 2 gånger igår på dan istället för 3 så jag misstänker att det var därför...

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2