Täbytråden för bebisar som.... part 2
philmKarin
Ja, det är den i Ensta vi bokat!
Bettiz
OK, då ska jag kika där!
philmKarin
Ja, det är den i Ensta vi bokat!
Bettiz
OK, då ska jag kika där!
Grattis grattis!!!
Dubbelgrattis på Alice i så fall!
Nu har vi varit på BVC! 8255g och 65 cm lång. Han har börjat plana ut lite på viktkurvan vilket känns jätteskönt! Det gick jättebra att ta sprutan, han grät lite när hon tack in nålen, men så fort den var ute var han glad igen och skrattade åt sköterskan! Sen kom vi hem och toksomnade alla tre... Har precis gått upp så nu ska vi försöka få i oss lite lunch.
philmKarin
Kevin fick inte nån feber heller. Däremot har han varit JÄTTEgnällig hela eftermiddagen. Han fick en alvedonsupp, och det var jätteobehagligt! Usch vad hemskt det var att se honom skrika. Nu verkar det som han har lugnat ner sig, så jag hoppas på det! Har Tyra varit lugn nu på kvällen?
annso (och ni andra)
Jag kommer ha Tupperwareparty hemma hos mig den 29/11 klockan 11. Det är redan några från tråden som är uppskriva på det (men vi har inte gått ut med det i tråden tidigare), så det kanske inte är så många som kommer och fikar den dan. Om fler vill komma så är ni jättevälkomna, men det kommer bli lite trångt!
Jag tänkte bjuda på en pastasallad och lite fika så jag behöver veta vilka som kommer.
Fikalista
Måndag 27/11
Trixietrina
Smurfan
Tisdag 28/11
Trixietrina
onsdag den 29/11 - TW-party hemma hos Smurfan
Om fikat blir på måndag följer jag gärna med på promenaden från centrum! Jag hittar inte heller... Och jag fattar inte vilket område GT är, så den måste jag klura på ett tag!
Jag kom på GT!!!
Bettiz
Då ändrar jag lite för jag vill nog inte gå på Grönans julmarknad...
SKANSENS JULMARKNAD![]()
2/12
Smurfan+fam
(Bettiz+fam)
Jagosa+fam
3/12
Smurfan+fam
Bettiz+fam
Jagosa+fam
16/12
Smurfan+fam
17/12
Smurfan+fam
GRÖNALUNDS JULMARKNAD![]()
16/12
Bettiz+fam
Jagosa+fam
Emilia+fam
17/12
Bettiz+fam
Jagosa+fam
Emilia+fam
Ingen fara alls! Sen hade Emilia skrivit upp sig också. När jag la upp listan var det bara Skansken jag skrev, så jag vet inte riktigt var jag ska sätta henne nu... Men jag sätter väl henne på Skansen då eftersom det var så i orginallistan!
SKANSENS JULMARKNAD![]()
2/12
Smurfan+fam
(Bettiz+fam)
Jagosa+fam
3/12
Smurfan+fam
Bettiz+fam
Jagosa+fam
16/12
Smurfan+fam
Emilia+fam