• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • FruBåtsman

Hej!
    Tack för trevligt fika igår! Vi skulle fota Alice i hennes nya julklänning i förrgår men hon var på så himla dåligt humör, hon gillade nog inte kläderna för hon blev skitsur när vi satte på dem så det blev inga bra kort, så jag ska ta om dem nån dag.

Alice är lite sjuk tror jag eller nåt, vet inte riktigt vad som är fel, hon verkar inte ha mycket feber, verkar inte förkyld heller på nåt sätt, men hon är lite hängig och gnällig och verkar tycka att livet är allmänt jobbigt. Funderar om det är nån tand på gång, jag tycker jag känner nåt hårt nere i käken, men det är svårt att veta vad det är som är fel...

• Anna Lw

Smurfan: Det tar 20 minuter hemifrån mej till Arninge! Helt perfekt!!

--*?♥ Emma 24 juni 2006 ♥?*--
  • annso84

jag tänker skicka dom och få hem dom klara!  känns som om jag inte har tid med att klippa och klistra Flört

• jagosa43

Vi tänkte klippa och klistra så får Chris pyssla lite oxå!
    hon e så duktig, glitter pärlor små blommor och dyl... hon har massor av roliga pyssel saker som hon kan använda
    Tänkte ta en bild som är på de båda små sötisarna
    Har en fin bild på dem tillsammans Chris som Lucia och Cornelius som Pepparkaka

ska lägga den i mitt galleri sen...

Chris-99 Cornelius-06
  • Ica77

Hej och godmorgon.

Stolt mamma till en son med TVÅ tänder. Skulle se om det hade hänt något eftersom han dregglar så fruktansvärt mycket och ja varit lite "kinkig". Minnsann där fanns det en liten tand och idag på morgonen så hade den andra brutit fram så båda två fram tänderna i underkäken kommer nästan samtidigt, eller de kommer samtidigt. Syns en liten storleks skillnad. Ett stort risgryn och ett litet risgryn.

Jagosa: Vilka fina kort. Sonen ser helt underbar ut och lite lagom busig!

• Anna Lw

Ica77: Va kul!!!    Misstänker att det är nånting på gång hos Emma oxå, tycker hon dreglar mer än vanligt, hehe...  men man vet ju aldrig, det kan ju dröja ett ta ändå

• Anna Lw

Måste bara kolla först hur sambon har det med hockeyn, men annars följer vi med!

SKANSENS JULMARKNAD

2/12
    Smurfan+fam
    (Bettiz+fam)
     jagosa+fam

3/12
    Smurfan+fam
    Bettiz+fam
    jagosa+fam

16/12
    Smurfan+fam
    Trixie+fam
    EmiliaG+fam
    Bettiz+fam
    jagosa+fam
    Anna+fam (ev)

17/12
    Smurfan+fam
    Trixie+fam
    EmiliaG+fam
    Bettiz+fam
    jagosa+fam
    Anna+fam (ev)

GRÖNALUNDS JULMARKNAD

2/12

3/12
    Bettiz+fam

16/12
    Bettiz+fam
    Anna+fam (ev)

17/12
    Bettiz+fam
    jagosa+Chris
    Anna+fam (ev)

• Ruby Red

Vilket fint kort jagosa43! Jag har köpt tomtedräkt till Vincent men han gillade den inte och fotona visade en sur bebis. Vi ska göra ett nytt försök ikväll. Jag har hittat ett bra fotolab på nätet som har mkt bra pris på julkort. Jag orkar inte pyssla med julkort i år som jag brukar göra....

De som ville köpa boken "Växa och upptäcka världen" kan göra det billigt på nätet. Boken finns i pocket och kostar ca 40 kr, har jag för mig. Författare: Hetty van de Rijt och Frank X. Plooj. Boken beskriver barnets sju utvecklingssprång under det första levnadsåret.

• Athena79

Hej!!

Tack för ett trevligt tupperwere party Smurfan, det var roligt, och inte alltför dyrt denna gången i alla fall :)

Har lyckats få sonen att sova nu, men ska snart börja laga mat så han vaknar nog snart igen :)

Kram

Albin 1 månad
Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2