• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • EmiliaG
    Smurfan - Härligt!!

Då andra skryter om sina små, måste jag ju också göra det. Mikael hänger på tjejernas tränd och började i söndags att vända sig från rygg till mage - så nu får man passa honom extra noga på skötbort och i sängen... Härliga framsteg!

Angående fotobeställningar på nätet har vi använd: Postfoto.se nu senast. Men de flesta verkar ha ungefär samma kvalite, så vi vänder kappan efter vinder och brukar ta de som har bäst erbjudande för stunden.
  • Bettiz Angel

vad fina julkort ni gjort smurfan o jagosa Skrattande

Mamma till prinsessan Freja 060924
  • jagosa43

Tack för igår smurfan
    Jätte fin bild.... sååååå söta!

härligt ICA77 så då har du ett litet tandtroll hemma nu

Philmkarin EmiliaG   säger bara vänta ni det kommer fortare än man annar att de ålar iväg och ska smaka på sladdar he he...   men vist e de underbart

Chris-99 Cornelius-06
  • Lundelus

Smurfan: Tack för igår, det var jättetrevligt, och gott!!!!

• Ruby Red

Jo, vi skickade efter julkorten fr Postfoto (www.postfoto.se).
    2,95 kr/st inkl kuvert om man best fler än 10 st. Det blir bra pris även om frakt och sånt tillkommer tycker iaf jag. Jag har beställt foton därifrån tidigare och de har bra bildkvalitet. De anv FUJI fotopapper.

Idag åkte jag och Vincent in till stan för första gången kommunalt. Byten från buss till tunnelbana gick galant o han sov som en stock. Skönt! Skulle ha blivit så stressad om han gastat i högan sky!

• Trixietrina

Vad söta julkort ni har gjort Smurfan och Jagosa!
    Måste erkänna att jag är världens sämsta på att få iväg julkort men man kanske ska försöka göra en uppryckning i år Nu har man ju dessutom ett givet sött motiv att fota.

• annso84

jätte fina bilder smurfan och jagosa!

jag ska också ta mig i kragen och beställa och skicka julkort. måste också skicka ut tackkorten från dopet så jag får nog slå ihop det Skrattande så blir det lite billigare. fick ett mail idag som det stod att sista dagen är den 10 dec för att göra julkorten. ska försöka fixa det ikväll!

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2