• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • annso84

sorry smurfan för att vi inte kom! Ledsen miranda vaknade tidigt och sen somnade vi och vaknade inte igen förens 11.15

• Smurfan 81

Tack själva!
    Det var nog tur att alla inte kom... Vi skulle ha varit 16 pers från början och nu var vi 8, så ni kan ju tänka er hur trångt det hade blivit om vi varit dubbelt så många!

Lundelus
    Jag har Simons bitring här, så om du har letat efter den så kan du sluta leta nu!

• Smurfan 81

Annso
    Ingen fara! Det går fler tåg. Om jag inte misstar mig så kommer det nog bli fler partyn ganska så snart!

• Sieva

Smurfan, det känns bra att du inte blev besviken över avhopp! Jag börjar förstå att man inte kan planera till 100% när små bäbisar är inblandade... Hoppas vi kan komma nästa gång!

Ruby Red, vart skall du beställa kort? Det finns tusentals framkallningsställen på nätet, svårt att välja en! Hittils har vi använt Oden Lab och hämtat foton själva, och vi är rätt nöjda med kvalitén där. Hade tänkt hoppa över julkort med foto men vi kanske får tänka om

• Trixietrina

Tack så mycket Smurfan för ett jättetrevligt T-party! Smarrig morotskaka du hade gjort också

Fick shoppat lite förvaringsburkar också men det behövde jag verkligen så det var bra.

Nu har Mikaela lärt sig att sitta så igår var vi på IKEA och köpte hennes första stol! Det är verkligen skönt när hon kan sitta med vid bordet nu för hon blir så mycket gladare när hon får komma upp och se.

• philmKarin

Henrik är i Linköping och jag bara måste berätta för nån:

Tyra vände sig från rygg till mage för första gången... och andra... och tredje !!!!

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Bettiz Angel
     tack så jätte mycket för idag Smurfan
    Mamma till prinsessan Freja 060924
  • philmKarin

Jag tackar också för idag

smurfan du måste lägga upp julkortet förresten - det var störtskönt!!

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Smurfan 81

Jag har fixat till julkortet lite! Så att det se ut som en riktig brasa och inte en TV!
    Jag ska lägga upp det, måste bara jobba lite först. Ska beställa visitkort ikväll, men jag kikar in lite senare och lägger upp det!

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2