Täbytråden för bebisar som.... part 2
Anna
Jag har gått till Arninge en gång... det tog 2 timmar... Fast då spöregnade det iofs också så jag har fått lite men efter det tror jag!
Anna
Jag har gått till Arninge en gång... det tog 2 timmar... Fast då spöregnade det iofs också så jag har fått lite men efter det tror jag!
Puffar lite på julmarknad! 2-3 är ju nu i helgen så jag tänkte vi kanske skulle bestämma nåt snart.
SKANSENS JULMARKNAD![]()
2/12
Smurfan+fam
(Bettiz+fam)
jagosa+fam
3/12
Smurfan+fam
Bettiz+fam
jagosa+fam
16/12
Smurfan+fam
Trixie+fam
EmiliaG+fam
Bettiz+fam
jagosa+fam
17/12
Smurfan+fam
Trixie+fam
EmiliaG+fam
Bettiz+fam
jagosa+fam
GRÖNALUNDS JULMARKNAD![]()
2/12
3/12
Bettiz+fam
16/12
Bettiz+fam
17/12
Bettiz+fam
jagosa+Chris
Jag har gjort ett JÄTTEFINT julkort med Kevin och Lego framför en brasa! Skickar upp det vid ett annat tillfälle...
Kolla barnvagnsbioprogrammet för nästa vecka. Filmen som visas på onsdag är Borat. Nån som är intresserad att gå? Jag vet inte om det är min typ av film egentligen... men jag ska fundera på det!
Jag kommer framkalla bilderna som de är, sen har jag köpt röda dubbelvikta kort på Panduro som jag ska klistra in dem i.
Tack själva!
Det var nog tur att alla inte kom... Vi skulle ha varit 16 pers från början och nu var vi 8, så ni kan ju tänka er hur trångt det hade blivit om vi varit dubbelt så många!
Lundelus
Jag har Simons bitring här, så om du har letat efter den så kan du sluta leta nu!
Annso
Ingen fara! Det går fler tåg. Om jag inte misstar mig så kommer det nog bli fler partyn ganska så snart!
Jag har fixat till julkortet lite! Så att det se ut som en riktig brasa och inte en TV!
Jag ska lägga upp det, måste bara jobba lite först. Ska beställa visitkort ikväll, men jag kikar in lite senare och lägger upp det!
Det tog son tid att ladda upp visitkorten, så jag la in bilden! Här kommer den!

Fjädersten
Birgitta har öppen mottagning måndagar 14.30-16.00 samt torsdagar 10.00-11.00
Nu har jag bakat lussebullar!!! Mmmmm, älskar lussebullar!
Igår gick vi i centrum. Jag hade en rabattkupong på 30% på valfritt barnplagg på KappAhl, så vi kikade in där. Jag hittade en superfin tröja... sen hittade Christoffer en tröja, och en mysdräkt, och ett par tofflor... Som tur var hade jag kvar kupongen "hanlda förr 300:- få 100:- rabatt" också som man fick i BB väskan. Så Kevin fick massa fina kläder igår! Allt i 74 så det är lite stort men det växer han snart i. Sååå roligt att Christoffer tycker det är kul att köpa kläder till honom!
annso
Var fick du den kupongen ifrån? Det lät ju jättebra! Fick också en ny kupong med 20% rabatt 2-22 januari? Det är såååå bra med alla rabattkuponger som kommer! Har 20% på H&M också som jag måste handla upp imorgon.
Just det, ett par tuffa jeans blev det också!
Nu ska vi äta nybakade lussebullar och dricka glögg! Mmmmm!!!