Täbytråden för bebisar som.... part 2
Kevin ser sina fötter, han sitter och inspekterar dem i soffan men han har inte fattat att han kan ta på dem än! Bra jobbat där Simon!
Kevin ser sina fötter, han sitter och inspekterar dem i soffan men han har inte fattat att han kan ta på dem än! Bra jobbat där Simon!
God jul på Freja!!!
philmKarin
Om du använde vanliga frimärken borde de kommit fram, men om du använde julfrimärken är jag rädd att de inte kom fram...
Nu har Kevin somnat så nu ska vi koka knäck!
Om nån är intresserad så har jag denna uppe på Tradera:
www.tradera.com/auction/auction.aspx
Jag har en till mig själv också men jag har inte läst den än, ska tydligen vara rolig!
Behöver hjälp...
www.familjeliv.se/Forum-5-72/m15719895.html
Hallå hallå!
Jag har inte orkat skriva på ett tag, det har hänt sååå mycket den här julen! Först var jag magsjuk och sen krocakde vi med bilen (bilder finns i galleriet om nån vill se, ska väl skriva en blogg nån dag också), sen strax innan jul blev Lego (vår hund) sjuk. Vi var inne akut med honom 2 dagar innan jul men sen blev han sämre så på julafton var vi inne akut igen och då blev han inlagd. Vi fick hem honom på annandagen och nu har han blivit sämre igen så igår var vi inne akut och de har röntgat och rensat halsen på honom. De ska ringa idag så då får vi veta mer.
Nu har Hela Christoffers familj fått magsjuka efter att vi träffat lite släktingar över nyår och jag misstänker att Kevin har fått det också för han bajsade 4 gånger igår (en ordentlig och sen 3 vattniga) sen var han jättegnällig och nu har han legat i sängen i 13 timmar. Han vaknade till vid 4 och fick nappen och igen vid 10 och fick mat, men annars har han sovit. Tror jag ska ringa BVC...
philmkarin
Jag har skrivit om krocken i min blogg nu. Kevin var INTE med i bilen, som tur var! Det var en tjej som körde mot trafiken på Klarastrandsleden mitt i natten för hon trodde att det var en avfart... Vi klarade oss relativt bra, men jösses vad chockad man blir!
Lego verkar inte må så bra... Nu har vi pratat med Albano. De har tagit ett prov på lymfkörteln, men hittade ingenting. Nu ska de skicka prover till USA.Mer än så vet de inte... Han äter ingenting, så de ger honom dropp. Vi får hälsa på om vi vill, men de sa att vissa hundar kan bli ännu mer ledsna om man lämnar dem "en gång till", så vi har inte riktigt bestämt oss än. Men jag vill nog hälsa på honom...
Nu har vi ingen hund längre... allt känns så orättvist... orkar inte mer nu...
glennglenn
När Kevin har ätit eller fått ny blöja brukar han vara nöjd ett tag, då lägger jag honom i babygymmet eller sätter honom i matstolen och lägger massa leksaker framför honom. Han brukar klara sig själv i allt från 5 minuter till upp till 45 minuter. Ibland gnäller han till lite så man får skaka på leksakerna så att han ser att de är roliga, eller plocka upp den från golvet. När han vänt sig till mage måste man vända tillbaka honom efter ett tag, annars blir han arg (han har glömt bort hur man kommer tillbaka...). Jag tror att det blir en ganska bra balans med amning, sovstunder, lek och ensam aktivering...