Inlägg från: Smurfan 81 |Visa alla inlägg
  • Smurfan 81

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Ska till myspoolen på måndag!

• Smurfan 81

Sista måndagen i månaden funkar... men tisdag hade varit bättre!
    Jag hade tänkt börja gå på Öppna Förskolan här i centrum som är på måndagar 12.30-15.00 och hade tänk kolla om det var någon som ville följa med! Det är för 0-1 åringar.
    Annars får jag väl gå 3 veckor och sen fika en vecka!

• Smurfan 81

Fikalista

Sista måndagen:
    Oktober2006

Sista tisdagen:
    Oktober2006
    Adahlin
    Smurfan81

Lundelus
    Självklart! Bara roligare om vi är fler som går. Jag tänkte börja den 29:e, om det inte ör fika då för då går jag på fikan och på öppna förskolan veckan efter!

PhilmKarin
    Samma här, går helst inte upp så tidigt det var därför jag tänkte gå på måndagarna... Ska iofs försöka gå upp tidigare på dagarna för jag ligger i sängen alldeles för mycket, men man behöver ju inte lägga aktiviteter så tidigt tänkte jag!
    Läskigt att krocka med en rondell... Var det länge sen, gick det bra?

• Smurfan 81

Fikalista

Sista måndagen (nu närmast 29 jan)::
    Oktober2006
    lundelus
    Bettiz Angel

Sista tisdagen (nu närmast 30 jan)::
    Oktober2006
    Adahlin
    Smurfan81
    PhilmKarin

Sista onsdagen (nu närmast 31 jan)::
    Bettiz Angel
    PhilmKarin
    Smurfan81

• Smurfan 81

En liten undran... Eftersom vi inte kan hitta en dag som passar ALLA kanske vi kan ha fika varannan eller var tredje vecka istället och alternera mån, tis & ons. Vad säger ni om det?
    Jag kan ta på mig att lägga upp ett schema och hålla det uppdaterat!

• Smurfan 81

glennglenn
    Tack!

Vad tror ni andra? Är varannan vecka för ofta? Om man inte kan komma och det bara är en gång i månaden blir det ju så långt till nästa fika!

• Smurfan 81

Ok, här är ett förslag på fika schema:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

Finino då alltså, sen kan man ju bestämma andra fikan däremellan om man vill!
    Vad tror ni? Om det är ok kanske Jagosa kan lägga in schemat i Trådstarten så att det inte försvinner iväg i tråden!

• Smurfan 81

Det är väl en bra tid! Då hinner man kanske äta lunch hemma innan så man inte behöver göra det. Så 13 eller kanske 14 röstar jag för!

• Smurfan 81

Härligt glennglenn!

Smurfan hade en väldigt gnällig Kevin efter att vi varit i centrum en sväng. Fast bestluten om att ändå sätta in sista trådbacken i garderoben som borde gjorts för flera veckor sen la Smurfan Kevin på golvet först... gick inte... la honom i sängen... gick inte. La tillbaka honom på golvet, tryckte in nappen och lät honom skrika lite medan jag satte mig och började skruva. 5 minuter senare sov Kevin och Smurfan var tvungen att sätta sig på FL istället!

• Smurfan 81

jag var 13 månader när jag fick min första tand, och jag var sen! Jag var den enda på dagis som slickade av smöret på mina mackor medan alla andra åt upp sina mackor...

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2