Inlägg från: Smurfan 81 |Visa alla inlägg
  • Smurfan 81

Jag och Christoffer kommer gå på Skansen nästa söndag 17/12, vi har fått förhinder på lördagen. Så om nån vill göra oss sällskap så är ni välkomna!

• Smurfan 81

Ni andra MÅSTE ju inte gå på söndagen bara för att inte vi kan på lördagen, men det är ju trevligt om vi går tillsammans! Flört

• Smurfan 81

Jag vann!!!
    Fick precis ett mail från Barnsemester där jag varit med och tävlat om en prenumeration på Vi Föräldrar, och jag vann! De ringde mig precis. Jag har redan en prenumeration på 6 nummer, så jag bad dem sparka igång vinsten när den tar slut.. Hehe...

• Smurfan 81

FruBåtsman
    Vad jobbigt! Det är väl bara att försöka igen, snart går det nog!

Kevin har hittat sin vänsterhand! Han sätter upp den i luften ovanför ansiktet och betraktar den. Igår drog han ur nappen och tittade på handen med nappen i. Sen släppte han nappen och fortsatte inspektera ungefär som "Japp, det var mi hand som gjorde det där!".

• Smurfan 81

Annso
    Jättefint kort!

Sieva
    Barnsemester har en julkalender med en tävling varje dag. Idag vann 20 tävlande en prenumeration på 4 nummer av Vi Föräldrar. Blev jätteförvånad, jag brukar aldrig vinna nåt!

• Smurfan 81

Ska vi mötas vid entrén eller? Det kanske är lättast. 11 tror jag är tidigt, men till 12 ska vi nog hinna dit! Om ni vill mötas 11 kan vi ju ringa när vi är där så möts vi upp därinne!

• Smurfan 81

Barn lär sig det de ska men i olika takt!
    Hörde några mammor sitta och prata på BVC i måndags om att den ena skulle "lära" sitt barn att krypa eftersom han hade börjat gå innan han kunde krypa! Trams! Han kommer ju lära sig krypa så småningom ändå, han ville väl bara gå lite först!

Kevin har varit lite sen med vissa grejer men tidig med annat. Det jämnar ut sig i längden!

• Smurfan 81

Kevin höll inte heller huvudet på 2 månaderskollen! Han tyckte inte om att ligga på mage. Han har fått ligga på mage tills han tröttnar, och nu håller han huvudet jättestadigt, men det är fortfarande tråkigt att ligga på mage en längre tid (alltså längre än han orkar hålla huvudet uppe). Visst ska man låta dem ligga på mage för att träna nacken, men att stirra sig blind på 1 timme om dagen tycker jag är löjligt!

• Smurfan 81

Nu ska vi åka till Sandhamn!!! Wohooo!!!
    Imorgon blir det heldag i hotellets spa-avdelning (låter fint men det är egentligen bara en bassäng och en bar...) och sen blir det julbord!!! Åker hem på måndag först eftersom Christoffer inte börjasr jobba förren måndagkväll. Sååååå skönt ska det bli!

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2