• jagosa43

Täbytråden för bebisar som.... part 2

Då fortsätter vi härSkrattande
    snicke snackar vidare om allt kring barnet oss själva för man får vara ego som förälder med!
    allt vad vi kan komma på

VÄLKOMMNA!!!!

Chris-99 Cornelius-06
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-19 15:09:09:

Måndag 29 januari
    Tisdag 13 februari
    Onsdag 28 februari
    Måndag 12 mars
    Tisdag 27 mars
    Onsdag 11 april

förslags vis kl 13:00 på Fifino

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-22 10:11:49:
    Camera Barnvagnsbio
    24-jan 11:00
    07-feb 11:00
    21-feb 11:00
    07-mar 11:00
    21-mar 11:00
    18-apr 11:00
    02-maj 11:00
    12-sep 11:00
    26-sep 11:00
    10-okt 11:00
    24-okt 11:00
    07-nov 11:00
    21-nov 11:00
    05-dec 11:00
  • Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2
  • EmiliaG

GOD JUL till er alla, stora som små!!!
  • Oktober2006

philmKarin: Det var ju det som var så skönt med "Hemma hos...", den krävde inte så mycket av hjärnan Så jag kunde läsa en liten snutt innan jag somnade, sen brukar Olivia sova större delen av tiden när vi åker Roslagsbanan, så då blev det en del läsa av.
    annso: hur går det för dig? Har du fått sova något? Har Miranda kryat på sig något?

• Trollet Tott

GOD JUL till ER alla. Hoppas ni får en skön helg, trots det nästan milda vårvädret. Själv har jag lite svårt att få in rätt julstämmning.

• Bettiz Angel
    ~♥♥~ Mamma till prinsessan Freja 060924 ~♥♥~
  • philmKarin

Usch vad jobbigt... Jag skickade iväg julkorten för sent (onsdags) i vanlig Karin-anda. Tänkte att de borde hinna komma fram ändå på två dar... men de verkar inte gjort det. Nu kommer alla få våra julkort på onsdag Ledsen.

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Smurfan 81

philmKarin
    Om du använde vanliga frimärken borde de kommit fram, men om du använde julfrimärken är jag rädd att de inte kom fram...

Nu har Kevin somnat så nu ska vi koka knäck!

• Oktober2006

I natt sov Olivia hela sju timmar i sträck! Det var en väldigt fin julklapp till mamma och pappa Får se om det var en engångsföreteelse...

GOD JUL på er allihop!

• philmKarin

God fortsättning !!

Tyra passade också på att ge sina föräldrar lite sömn i julklapp:
    Julaftonsnatt sov hon 9 timmar i sträck - rekord
    Juldagsnatten sov hon 7 timmar i sträck.
    Så nu är vi utsövda här också

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • FruBåtsman

Hej!
    Har haft ruskigt mycket att göra, har haft både föräldrarna, svärföräldrarna och svågern på besök och det tar på krafterna, först städat och lagat massor av julmat och sen måste man ju vara trevlig också . Nåja, nu har mina föräldrar åkt hem och mina svärföräldrar och svåger är på mamma mia, så jag har haft en lugn och skön hemmakväll tillsammans med Alice.

Hoppas att ni har haft en riktigt god jul! God fortsättning på er allihopa.

Nu till sömnen: Alice har ju alltid sovit jättebra, typ 7-8 timmar i sträck, men sen hon blev typ 4,5 månader så har hon börjat vakna oftare på nätterna och vill äta mer, det är tydligen rätt vanligt, de behöver mer mat och de har svårare att koncentrera sig på att äta på dagarna så nu får jag känna på hur det är att ha en bebis . Nåja, jag ska försöka komma på nåt som håller henne mättare på natten, kanske snart ska börja med välling eller nåt innan läggning, vi ska nästa vecka undersöka om hon är mjölkallergisk. Hoppas inte det, var själv mjölkallergisk när jag var liten och det är inte kul... Fast idag finns det ju å andra sidan mycket substitut som inte fanns då.

Svar på tråden Täbytråden för bebisar som.... part 2