• Lillalillen

Åkpåse Emmaljunga

Hej!

Är det nån som har en åretruntåkpåse/allroundåkpåse från Emmaljunga?? Ska man kunna ha den i liggvagnen eller är den bara till sittdelen?
    Vi beställde en sån när vi köpte vagnen, för att få i samma färg, men jag tycker inte den verkar passa i liggdelen?

• Svar på tråden Åkpåse Emmaljunga
  • tinabollen

Nej, allroundpåsen passar i sittdelen! Det syns ganska tydligt på underdelen där det finns plats för bältet.

Jag hade en tjock fårpläd i min liggdel i vintras. Tillsammans med overall och tex en tjock fleecefilt och "locket", som är ju är fodrat, blir det riktigt mysigt och skönt i liggdelen.

• Lillalillen

Ja, det är det jag också märkt...att den passar till sittdelen.
    Men jag tyckte det var dåligt att babyland valde den när vi ville ha en åkpåse till liggdelen. Därför tänkte jag att den kanske var till liggdelen.

• Lillalillen

Monstermamman:
    Ok, men dom flesta har åkpåse. Menar inte att du gjort fel . Men man tittar ju på vad andra har och då tror man att det behövs. En del har åkpåse redan nu i sin liggdel.

• MamsenJ

vi hade inte åkpåse i liggdelen. har aldrig heller sett någon med åkpåse där. vår dotter skulle toksvettats om vi haft det. men det vet man ju själv vad som blir bäst för ens barn.

Svar på tråden Åkpåse Emmaljunga