• julmusten

Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...

Jag vet inte om Heroes visas i Sverige annu, men jag tror anda inte att jag ar den enda som tittar pa showen, sa joina mig garna har och fundera pa vem Siler, (tror jag det stavas va??), ar, vad Suresh's jobb ar, och allt det dar andra som hander.

Om Heroes kommer till Sverige medans den har traden ar igang sa ar det nog inte den basta traden att lasa om man inte vill fa reda pa vad som redan har hant i serien. Fast da maste ju andra manniskor skriva lite med.

• Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...
  • AHöst

Grodan, vi har sett sa langt som man visar i usa och det ar nog sa langt man kan ha sett. Sa vi vet alla att det ar Nathan.

• Grodan1981

Okay...var inte säker på hur långt alla har sett. Jo det är Nathan

• Naty

ja, jag hade hoppats på att hon å Peter skulle bli tillsammans på nå sätt :) va nu är ju nathan å peter syskon..

• Comedia

Här är jag!

Någon som fattade Claire's morsa när de satt i trailer och pratade? Jag hängde inte riktigt med. Lurade hon alla eller?

Sen verkar det ju som att dessa "förmågor" funnits hos folk rätt länge med tanke på att Claires mamma startade den där branden för rätt länge sen, och Nathan och hon verkar ju vara medvetna om varandras krafter. Iaf antar jag det... Hos de flesta har väl förmågorna dykt upp det senaste halvåret?

• Coop

Uppfattade jag det hela rätt lurade Claire's mamma enbart Claire vad gäller pengar. Hon sa när de satt på bänken att pappan skulle ge dem 50k och att hälfen av det var Claires. Nathan sa i telefonen 100k dock. Så mamman lurar Claire på 25k.

Tror inte hon sa någonting lurigt när de satt vid bordet och Claire tjyvlyssnade. Eller?

• mliten

Här är en till som slaviskt följer Heroes fast på tisdagarna får jag se det senaste rykande heta avsnittet(det som visas i USA) jag är totally hooked!
    Läääängtar tills på tisd.
    Nej - Claires mamma lurade henne "bara" på pengarna.Allt annat var hon ärlig om.
    Jag undrar mest nästan vad som ska hända med doktor Suresh(?) nu när Sylar har honom i klorna....

• AHöst

nja, jag fattade det ocksa som att hon sag till att Nathan och Claire inte fick traffas. Nathan ville ju traffa Claire, men hennes mamma sa till henne att han inte ville traffa henne.

Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...