• julmusten

Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...

Jag vet inte om Heroes visas i Sverige annu, men jag tror anda inte att jag ar den enda som tittar pa showen, sa joina mig garna har och fundera pa vem Siler, (tror jag det stavas va??), ar, vad Suresh's jobb ar, och allt det dar andra som hander.

Om Heroes kommer till Sverige medans den har traden ar igang sa ar det nog inte den basta traden att lasa om man inte vill fa reda pa vad som redan har hant i serien. Fast da maste ju andra manniskor skriva lite med.

• Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...
  • julmusten

Jag tror nog att det ar hennes mamma. Vem tror ni att hennes pappa ar da??

Och vad ar det med osynlige typen. Varfor skrattar han at Peter i hans drom?? Tror ni han verkligen kan hjalpa honom??

• mjukisvicki

jag tror att det är någon speciell som är pappa till clarie. men mamman verkar ju ha en rolig gåva men hiro hans min när han såg sin pappa. undrar om det hans pappa som är linderman?

• Peppa

hennes pappa är säkert Linderman...

Ja, Hiros pappa blev man nyfiken på, undrar vad han har för gåva?

• AHöst

Jag har inga teorier. I am just enjoying the ride!

• Nötkaka
    mjukisvicki skrev 2007-02-02 19:55:47 följande:
    jag tror att det är någon speciell som är pappa till clarie. men mamman verkar ju ha en rolig gåva men hiro hans min när han såg sin pappa. undrar om det hans pappa som är linderman?
    mamman verkar ha en rolig gåva??? Vaddå? Har jag missat något?
  • AHöst

Notkaka, hennes biologiska mamma visade de i sista avsnittet. Eller som sa sig vara hennes biologiska mamma.

• Nötkaka

Jo, men vad  var det för gåva hon hade då? Man såg ju henne röka....det är ju ingen gåva precis

• mjukisvicki

ndj hon kunde ju göra eld.. såg du inte när hon tände sin cigg`?

• Nötkaka

Nej, det missade jag. Måste kolla!!!!!

• Nötkaka

Ja....NU såg jag det! Äsh, jag är verkligen ingen "detaljmänniska". Missar ofta sånt.
    Men då är det nog hennes mamma!

Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...