• julmusten

Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...

Jag vet inte om Heroes visas i Sverige annu, men jag tror anda inte att jag ar den enda som tittar pa showen, sa joina mig garna har och fundera pa vem Siler, (tror jag det stavas va??), ar, vad Suresh's jobb ar, och allt det dar andra som hander.

Om Heroes kommer till Sverige medans den har traden ar igang sa ar det nog inte den basta traden att lasa om man inte vill fa reda pa vad som redan har hant i serien. Fast da maste ju andra manniskor skriva lite med.

• Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...
  • Jesster

Då har du något att se fram emot. Det är nästan bara tillbakablickar om vad som hänt tidigare, men det är massor av ny information! Och man får träffa Sylar äntligen

• Popin

Här är en till som kollar på Hiro! Hiro är klart min favorit.. Så söt!
    Tyckte så synd om han när han inte kunde rädda Charlie eller vad hon den söta tjejen hette..Stackarn..
    Peter tror jag inte kommer o bli elak eller nåt.. Han är för snäll och vill rädda världen o allt..

Läskit Sylar är föresten.. Och hon korthåriga tjejen..

• Jesster

När jag såg sista avsnittet nu senast så tänkte jag på vilka krafter man själv skulle vilja ha.
    OM jag skulle ha någon/några krafter så skulle jag vilja ha som Charlie, servitrisen som Hiro är kär i - kunna komma ihåg saker så lätt!

Och sedan skulle det väl vara lite farligt, men ack så roligt, att kunna få folk att göra vad man vill genom att säga det till dom precis "hon den korthåriga".

• Nötkaka
    julmusten skrev 2006-11-21 04:31:30 följande:
    Far jag bara slanga in en liten teori, det kommer inte spoila nagot, men jag tror att han the bad guy ar Peter Petrellis brorsa. Jag vet inte varfor, men han ar sa himla hemlig av sig.Det var ett bra avsnitt idag i alla fall, du har nagot att se fram i mot.
    Ja, jag tycker också att han verkar ond. Jo, det känns bara så.

Sen håller jag med dig om alla frågor kring den där pappan. Är han ond elle ej? Men han verkar inte heller trevlig, speciellt efter sista avsnittet då han ville få henne glömma allt. Varför gör han så`?
  • EllBee

Det är ju Peter som är "bomben", och det måste han ju ha blivit efter att ha träffat killen som bränner saker och gav sin fru cancer eftersom han får samma krafter som dem han möter, men han klarar inte att kontrollera det.

"Save the Cheerleader, Save the world" - det måste ju vara att Claires krafter, som han får i närheten av henne, "helar" Peter så att han inte exploderar och därmed är världen räddad.
    Det är min teori iaf. Vad tror ni?

• Nötkaka

Jag måste ha varit trött när jag såg på det sista avsnittet för jag har missat det där med Peter, att han får andras krafter. När såg man det? Var det efter att han nästan blev dödad på skolgården? Men det kanske var en tillfällighet?

• EllBee

Ja, han kan ju bara flyga i närheten av sin bror, han kan måla i närheten av konstnären och han klarade fallet på skolgården för att Claire var där.

• Nötkaka

Zebra Girl:
    herregud, det har jag missat

• EllBee

Nötkaka: Hur kan du ha missat det? hahaha Har du sovit?

• Nötkaka

ZebraGirl:
    ja det kan man verkligen fråga sig. Antingen så har jag slumrat till eller så har jag underhållit min två-åring....ha ha

Svar på tråden Save The Cheer Leader, Save The World. Har diskuteras Heroes...