Big Brother 2004 :-D
Äntligen har den nya säsongen av Big Brother startat Nu kommer jag att sitta bänkad framför tv:n varje kväll kl. 19.
Hoppas på att det blir en bra säsong med mkt intriger!! hehe.....
Äntligen har den nya säsongen av Big Brother startat Nu kommer jag att sitta bänkad framför tv:n varje kväll kl. 19.
Hoppas på att det blir en bra säsong med mkt intriger!! hehe.....
Lycra:
Håller med dig, vill inte ha tråkiga Stefan i rutan längre, Heidi har varit roligare att titta på under sina hittills 14 dar än Stefan på sina 90!
Stefan har väl inte yttrat en enda rolig mening sen han kom dit, sååå otroligt självkontrollerande och rädd för att göra ett snesteg som kan anses stötande.
Nä bort med honom!
Ett tillägg; Hoppas Lina säger nej till Olivier imorgon (för hennes egen skull), lär tyvärr inte bli så dock.
KRAM och trevlig helg på er alla goa FL-vänner!
Hoppas att heidi far å packar ihop :)
Inte för att hon e dum eller så på nåt vis. Utan mest för att hon faktiskt kom i i huset för 11 dagar sedan ( 12 då kanske) .....
Vet inte ett dyft om Oliviers ursprung men "de Paris" tycks inte vara ovanligt som franskt efternamn. Jag roade mig med en koll på mormonernas släktforskningsbank Familysearch och där fanns många fransmän med namnet. Inte för att det i sig innebär att man är fransman, Mexico hade ju en president som hette "de la Madrid".
Suck, jag som började se vad som hände på BB-eländet för att min man tittade på det och här är jag frivilligt på BB-tråden...
Han heter ju inte Olivier de Paris på riktigt. Han heter Olivier Pion men kom på "de Paris" när han skulle vara konferencier på nåt ställe. Som en hyllning till sin hemstad, säger han själv.
Lina har berättat att olivier inte heter deParis, utan ngot annat.
Kommer inte ihåg, men han har bara det som "artistnamn".
Håller med... UT med Stefan, Heidi blir snart nominerad igen.
Visst förtjänar hon inte att vinna, men chanserna att hon gör det är minimala!
Min lillasyster och min mamma påstod att de såg Olivier på väg hem till oss 9 april. Han var i Skärholmen och hade nån blondin på armen. =) Men vet ju inte om det är sant, men båda säger det!
Var Olivier på väg hem till er? Vad skulle han gära där? .
Förlåt, jag kunde inte låta bli.
Hmm, om man läser Olgas kåseri från förra veckan (på www.bigbrother.se/) så skriver hon något om Linda Rosing (från förra årets BB). Kanske är det blondinen de såg med Olivier?
Ut med Heidi!!JAg hoppas ju på att det händer något mellan Carro och Stefan
Apropå Oliviers ursprung så kommer här en del av en intervju med honom i Expressen:
"Är du verkligen fransos? Det går en massa rykten om dig?
- Skojar du? Folk är galna. Jag heter Olivier Pion och det är väl ett väldigt franskt namn. Vill du se min ID? Min mamma är i och för sig italienska, men jag kan inte prata italienska."
Hälften italienare, hälften fransos alltså. Inte för att det nu spelar någon som helst roll vad han har för ursprung, men det verkar ju ha spekulerats en del.