• AnnCha82

Louis Vuitton

Jag ska köpa en äkta Louis Vuitton väska inom en månad tänkte jag, men har fått ett problem...
    Jag är i valet ock kvalet om vilken modell/utförande jag ska köpa, finns ju så många fina.
    Mitt resonemang är att köra på en modell i Monogram Canvas (går aldrig ur tiden), Monogram Damier Canvas (allmänt snyggt)eller Monogram Denim Cruise (nyutkommet och fråscht).
    Vad tycker ni? Ge mig lite tips...

• Svar på tråden Louis Vuitton
  • Sarge

Jag gillar den klassiska Monogram Canvas bäst
    Snyggast & håller i alla tider

• In Vino Veritas

Denimen tror jag tyvärr du tröttnar på. Den klassiska är som sagt klassisk... vilken modell funderar du på?

illa var det värre, men nu är det fan ta mig förr!
  • Poena

Vill du ha den länge ska du satsa på något klassiskt, Monogram Canvas är snygg men något uttjatad. Monogram denim kan vara snygg, men det beror på modell tycker jag. Monogram Canvas Cruise hade jag bara valt på en väska jag tänkt ha någon säsong.

- Min blogg om skönhet & mode - www.familjeliv.se/Bloggar-1-12/b23122.html
  • Yummie

Monogram Canvas hade jag satsat på. Alltid classy!

• enlitenbitkaka

Monogram canvas känns lite B iom alla kopior så jag hade kört på en Damier som inte känns lika uttjatat men som fortfarande har LV-looken...

.?:*¨¨*:?. 7år av kärlek .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Vad jag tjatar
    Monogram mini Lin hette den sista jag syftade på....

.?:*¨¨*:?. 7år av kärlek .?:*¨¨*:?.
  • artistic

Min man köpte en monogram canvas speedy till mig när vi var i Sthlm för två veckor sen, den älskar jag. Tycker att den är klassisk o går aldrig ur tiden som många andra här också tycker, det är likosm en bra vardagsväska.

Sen om man letar efter mer partyväskor så finns ju de årliga kollektionerna med gästspelerier. Nu har ju min favvis Marc Jacobs designat mkt av de nya grejerna, så man blir ju gaaalen!

Men det beror ju på vad du är ute efter, en väska som skall hålla länge o användas väl eller bara något fräckt som är inne just nu..

Lycka till!!

• Aktris

Extremt kul att du skrev "äkta". Stackars "Louie" har det inte lätt...

• Jessica24

Jag hade kört på det klassiska; Monogram Canvas.

♥ Victor 14/3-2006 ♥
Svar på tråden Louis Vuitton