• AnnCha82

Louis Vuitton

Jag ska köpa en äkta Louis Vuitton väska inom en månad tänkte jag, men har fått ett problem...
    Jag är i valet ock kvalet om vilken modell/utförande jag ska köpa, finns ju så många fina.
    Mitt resonemang är att köra på en modell i Monogram Canvas (går aldrig ur tiden), Monogram Damier Canvas (allmänt snyggt)eller Monogram Denim Cruise (nyutkommet och fråscht).
    Vad tycker ni? Ge mig lite tips...

• Svar på tråden Louis Vuitton
  • artistic

Aktris:

Hehehehe... Du tog orden ur mun på mig

• AnnCha82

Klart att jag skrev att jag ska köpa en äkta LV väska, hela Stockholm (och Sverige) för den delaen kryllar av usla plagiat *pinsamt men sant*.
    Tack artistic för ditt svar!
    Jag är ju ute efter en väska som inte är tråkig och urtjatad av plagiat.
    Väskan måste kunna bäras på axeln och väcka uppmärksamhet.
    Var inne på att köpa i Monogram Multicolor White, men den färgen kanske bleks efter ett tag. :-/
    Tänkte att väskan ska funka i 2 år i alla fall.... och inte bli omodern.
    Tack allihop för era svar

• Jessica24
    AnnCha82 skrev 2006-12-07 08:13:46 följande:
    Var inne på att köpa i Monogram Multicolor White, men den färgen kanske bleks efter ett tag.
    Jag hade en Multicolor White och jag tycker enbart att den passar till sommaren pga de ljusa färgerna.
  • Jessica24

Jag tycker den är snygg.
    Dock är den inte min stil, men snygg är den allt. Glad

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • Aktris

Multicolor är redan extremt omodern (om man nu tycker det är viktigt). Hade överhuvudtaget inte sattsat på en Loui om man vill ha något modernt. Jag säger bara Mulberry, en Bayswater eller en Eligin, Roxanne är oxå okej!

• AnnCha82

Mmmm Funderade ett tag på Mulberry Araline, billigare än Louis Vuitton också (för den storleken på väskan).
    Ska ta mig en funderare kring detta världsliga problem
    (medan det svälter barn i Afrika).... Hemskt

• Anne277

Också mer förtjust i Mulberry. Inte lika mycket kopior, och väldigt bra kvalitet på lädret.

• Aktris

Snacka om dagens I landsproblem vi sitter på!

• artistic

Mulberry är fantastiska.. Lädret är verkligen något att hänga i granen, kan sitta o lukta på min i evigheter O den blir bara snyggare o snyggare ju mer jag sliter på den!

Svar på tråden Louis Vuitton